Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Close this search box.

bershka.com

opinie o sklepie / aby dodać komentarz - zaloguj się - kliknij w czerwoną ikonkę Google.

0 0 votes
Oceń sklep
Subscribe
Powiadom o
3 komentarzy
Inline Opinie
Wyświetl wszystkie komentarze

Aby dodać komentarz, trzeba kliknąć ikonkę jak na zdjęciu poniżej.

logowanie666 .jpg

Instrukcja – jak zrobić bezpiecznie zakupy w sieci (staramy się dodać taką informację do każdego sklepu): zakupy online należy rozpocząć od znalezienia na stronie sklepu danych rejestracyjnych przedsiębiorcy, adresu oraz danych do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.

Szanowni Klienci,
przestrzegam przed zakupami przez Internet w tym sklepie!
Jeśli produkty tej firmy Wam odpowiadają udajcie się do sklepu stacjonarnego!
Podczas dokonywania zakupów internetowych strona wyświetla inne informacje o sposobie i terminie wysyłki, niż są w rzeczywistości.
W moim przypadku podczas zamawiania produktów na stronie internetowej wyświetliła się informacja, że dokonany zakup zostanie dostarczony w oddzielnych paczkach: spodnie cargo z mieszanki nylonu zostaną dostarczone jako pierwsze w okolicach 23 maja, natomiast spodenki bermudy zostaną wysłane w oddzielnej paczce w okolicach 30 maja.
Gdyby nie powyższa informacja przy zamówieniu nie dokonywałabym tego zakupu przez Internet, a udałabym się do sklepu stacjonarnego wiedząc, że jedne ze spodni są mi potrzebne na wyjazd w tym tygodniu.
Niestety zadowolona, że te, na których mi zależało dotrą przed moim wyjazdem, nie zwróciłam uwagi na maila, który przysłano mi jako potwierdzenie zakupu, gdzie już mowy o dwóch paczkach oddzielnych nie było.
W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z infolinią Bershki, gdzie rozmawiałam z Panią, która odmówiła mi podania swojego nazwiska (powołując się na RODO, przy czym wcześniej przepytała mnie o moje dane osobowe!), jak również połączenia z kierownikiem/przełożonym (odmawia się jakiegokolwiek do nich dostępu, łącznie z niemożliwością uzyskania informacji kto jest przełożonym bliżej nieokreślonej panienki z infolinii). Sama nie udzieliła mi oczywiście informacji o statusie mojego zamówienia. Przekazane przez nią dane o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji nie wniosło żadnej dodatkowej wiedzy o moim zamówieniu, to samo widnieje na moim koncie na stronie. Zatem nasuwa się pytanie, po co Bershka utrzymuje pracowników infolinii skoro są klientowi kompletnie nieprzydatni, a jedynie powtarzają jak mantrę informacje zawarte na stronie?
Nie można się także połączyć z żadną inną kompetentną osobą, która mogłaby w jakikolwiek sposób wyjść naprzeciw potrzeby klienta.
Pozostaje w takiej sytuacji wystawić sklepowi negatywną opinię i tym samym przestrzec innych przed zakupami internetowymi w sklepie Bershki.
Trochę to smutne w dzisiejszych czasach uwzględniając, że takiej renomy firma ma bardzo słabą obsługę i nie liczy się z klientem.
De facto żadnego, konstruktywnego dialogu z firmą przy zamówieniach internetowych nie ma … no cóż… przykre :(.
Agnieszka

3
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
pl_PLPolish