We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Bielizna fatalnej jakości, idzie bezpośrednio z Chin (brak magazynu w EU). Przy próbie zwrotu same problemy: mimo że zgłosiłem prośbę o zwrot mieszcząc się w ustawowym terminie 14 dni odmówiono mi tego prawa i zwodzono mnie przez kilkanaście dni. Skarga zgłoszona do Miejskiego Rzecznika Prawa Konsumenta w Warszawie.
Omijajcie szerokim łukiem.
Witam, czy udało się odzyskać pieniądze?
Cześć, skontaktuj się proszę ze mną. Również zostałam oszukana, ale po przeczytaniu opinii mam zamiar szerzej zadziałać w kierunku ukrócenia takich nieuczciwych praktyk.
Jakość wykonania produktu na bardzo niskim poziomie.
Produkt to jedna wielka porażka, zamowilam komplet spodenki+koszula. Po dodaniu opini ma instagramie i faceboooku zaraz zostałam zablokowana. Od tygodnia pisze meile i nadal nie otrzymałam odpowiedzi na jaki adres ma zostać wysłany zwrot, dziś zamierzam zgłosić ta sprawę, nie odpuszczę, oszuści musza zostać ukarani, nie jestem jedyna osoba, która została przez nich oszukana. Nie polecam!!!!!!
Czy dostała Pani w końcu jakąś odpowiedź?
Ja również się nabrałam na oszustów ze strony Camelie, co innego było na zdjęciach a zupełnie inne rzeczy przyszły, ze sztucznego materiału, prosto z Chin.
Zwroty tylko listem poleconym do Chin dodatkowo płatne.
Niestety nie otrzymałam jeszcze zwrotu środków, prosze o info czy ktoś otzrymał zwrot środków, czy od razu zgłaszać do Rzecznika Praw Komsumenta.
Dostałam w prezencie rzecz z tej firmy. Wielkie rozczarowanie. Towar najgorszej jakości. W momencie gdy próbowałam dokonać zwrotu, firma 1) zażądała odesłania do do chin pocztą polską ( mimo,że towar został nadany z holandii.) 2) kazali zaniżyć wartość towaru w paczce do 1$ 3) twierdzą,że przy zwrocie pieniędzy mają prawo potrącić ze zwracanej kwoty jeszcze ok 20zł za “poniesione koszty”.
Zatem – mimo,że towar rozczarowuje, jest słabej jakości i mocno odbiega od tego co przedstawione jest na zdjęciach – jest to zorganizowane tak, by koszt zwrotu przewyższał cenę towaru i by nie opłacało się klientowi go zwracać. Proszę zwrócić uwagę,że na SM firmy nie ma możliwosci udostępniania komentarzy i opinii… ciekawe dlaczego…
Sprawę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta
Tragedia! Produkty fatalnej jakości, chińszczyzna. Zwróciłam zwrot do Hiszpanii!!! Nigdy nie odzyskałam środków. Zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
Witam. Czy komuś z Państwa udało się rozwiązać problem? Jestem na etapie próby zwrotu towaru do Camelie.pl i żadnej odpowiedzi na moje maile. Pozdrawiam