K ukládání informací o zařízení a/nebo přístupu k nim používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to proto, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečné ID na těchto stránkách. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může negativně ovlivnit některé funkce a vlastnosti.
Uchovávání technických údajů nebo přístup k nim je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Ukládání nebo technický přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného vyhovění ze strany poskytovatele internetových služeb nebo dodatečných záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané výhradně pro tento účel běžně použít k vaší identifikaci.
Ukládání nebo technický přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklam nebo sledování uživatele na webové stránce nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jak bezpiecznie kupować online? (staramy się dodać taką informację do każdego sklepu) – zanim zrobisz zakupy w jakimkolwiek sklepie online – warto przejść przez poniższą procedurę – znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu + regulamin. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka jest tania , a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena jest niska a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem, a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.
Jeśli masz opinie o adiamus.com
sdílet na našich webových stránkách.
Witam wszystkich, widzę że mój przypadek nie jest odosobniony. Zamawiałam w styczniu, towar dostałam na początku kwietnia, o bardzo niskiej jakości-plastik. Wymiana mailowa podobna jak u wszystkich, zbywanie formułkami, Jest koniec maja i zwodzą mnie zwrotem, najpierw proponują zwrot 1/3 wartości towaru, jak ja się w końcu zgadzam to oni piszą że nie mają zgody i ewentulanie proszę o zwrot towaru na wskazany adres, gdzieś w Chinach. W tej sytuacji jaką mam gwarancje że mi zwrócą w ogóle jakieś pieniądze a dodatkowo jak wyśle paczkę znowu poniosę koszty a już jestem stratna 250pln. Właśnie sie wybieram na policje aby to zgłosić. Czy ktoś jak odesłał paczkę dostał zwrot pieniędzy?