Vyhledávání
Zavřete toto vyhledávací pole.

bershka.com

názor na obchod / přidat komentář - přihlásit se - kliknout na červenou ikonku Google.

0 0 hlasy
ohodnotit obchod
Přihlaste se k odběru na
Powiadom o
3 komentáře
Inline zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře

Chcete-li přidat komentář, klikněte na ikonu podle obrázku níže.

logging666 .jpg

Pokyny - jak bezpečně nakupovat online (tyto informace se snažíme přidávat ke každému obchodu): začněte nakupovat online tak, že si na webových stránkách obchodu zjistíte jeho registrační údaje, adresu a kontaktní údaje. Maloobchodník je povinen je zpřístupnit. Před nákupem si vždy ověřte, zda je na webových stránkách uvedena adresa, na kterou můžete zaslat zboží v případě reklamace. Pokud není uvedena žádná adresa, často zasíláme vrácené zboží do Číny na naše náklady. Zkontrolujte si prosím cenu hledaného produktu v jiných obchodech, často velká akce prostě není možná. Před nákupem se vyplatí kontaktovat prodejnu, zda jejich telefon někdo zvedá? Tento postup se vyplatí zopakovat i při nákupu online. Stojí za to zkontrolovat stránku obchodu na Facebooku, zda jsou pod příspěvky komentáře ? Je prázdný a dává podnět k zamyšlení. Nezapomeňte, že trh se zakoupenými pozitivními komentáři je na vzestupu, proto si obsah pečlivě ověřte. Výše uvedený postup vás před podvodníky neochrání, ale může snížit riziko nákupu vadného výrobku. Na ZÁSTUPCE SPOTŘEBITELE se můžete obrátit, pokud vám obchod nezaslal zboží nebo nepřijal vaši reklamaci a došlo k problémům v komunikaci s obchodem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  a pokud jste byli podvedeni v některém z internetových obchodů, napište nám také. Fotografie můžete zveřejnit na naší facebookové stránce a případ zveřejnit, aby se podvodníkům vyhýbalo co nejméně lidí.

Szanowni Klienci,
przestrzegam przed zakupami przez Internet w tym sklepie!
Jeśli produkty tej firmy Wam odpowiadają udajcie się do sklepu stacjonarnego!
Podczas dokonywania zakupów internetowych strona wyświetla inne informacje o sposobie i terminie wysyłki, niż są w rzeczywistości.
W moim przypadku podczas zamawiania produktów na stronie internetowej wyświetliła się informacja, że dokonany zakup zostanie dostarczony w oddzielnych paczkach: spodnie cargo z mieszanki nylonu zostaną dostarczone jako pierwsze w okolicach 23 maja, natomiast spodenki bermudy zostaną wysłane w oddzielnej paczce w okolicach 30 maja.
Gdyby nie powyższa informacja przy zamówieniu nie dokonywałabym tego zakupu przez Internet, a udałabym się do sklepu stacjonarnego wiedząc, że jedne ze spodni są mi potrzebne na wyjazd w tym tygodniu.
Niestety zadowolona, że te, na których mi zależało dotrą przed moim wyjazdem, nie zwróciłam uwagi na maila, który przysłano mi jako potwierdzenie zakupu, gdzie już mowy o dwóch paczkach oddzielnych nie było.
W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z infolinią Bershki, gdzie rozmawiałam z Panią, która odmówiła mi podania swojego nazwiska (powołując się na RODO, przy czym wcześniej przepytała mnie o moje dane osobowe!), jak również połączenia z kierownikiem/przełożonym (odmawia się jakiegokolwiek do nich dostępu, łącznie z niemożliwością uzyskania informacji kto jest przełożonym bliżej nieokreślonej panienki z infolinii). Sama nie udzieliła mi oczywiście informacji o statusie mojego zamówienia. Przekazane przez nią dane o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji nie wniosło żadnej dodatkowej wiedzy o moim zamówieniu, to samo widnieje na moim koncie na stronie. Zatem nasuwa się pytanie, po co Bershka utrzymuje pracowników infolinii skoro są klientowi kompletnie nieprzydatni, a jedynie powtarzają jak mantrę informacje zawarte na stronie?
Nie można się także połączyć z żadną inną kompetentną osobą, która mogłaby w jakikolwiek sposób wyjść naprzeciw potrzeby klienta.
Pozostaje w takiej sytuacji wystawić sklepowi negatywną opinię i tym samym przestrzec innych przed zakupami internetowymi w sklepie Bershki.
Trochę to smutne w dzisiejszych czasach uwzględniając, że takiej renomy firma ma bardzo słabą obsługę i nie liczy się z klientem.
De facto żadnego, konstruktywnego dialogu z firmą przy zamówieniach internetowych nie ma … no cóż… przykre :(.
Agnieszka

3
0
PŘIDAT KOMENTÁŘ - PŘIHLÁSIT SE - KLIKNĚTE NA ČERVENOU ikonu Google.x
cs_CZCzech