K ukládání informací o zařízení a/nebo přístupu k nim používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to proto, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečné ID na těchto stránkách. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může negativně ovlivnit některé funkce a vlastnosti.
Uchovávání technických údajů nebo přístup k nim je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Ukládání nebo technický přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného vyhovění ze strany poskytovatele internetových služeb nebo dodatečných záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané výhradně pro tento účel běžně použít k vaší identifikaci.
Ukládání nebo technický přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklam nebo sledování uživatele na webové stránce nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Chcete-li přidat komentář, klikněte na ikonu podle obrázku níže.
Ostrzegam Was przed kupowaniem w sklepie VESTITO!
Zwróciłam sukienkę i od miesiąca nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Właścicielka wszędzie mnie blokuje, nie odpisuje na maile, z tego co wiem nie jestem jedyna. #vestito
Witam. Stanowczo odradzam zakupy w sklepie internetowym vestito.pl. To oszuści. Zrobiłam tam dwa zamówienia w odstępie kilku dni. Jedno na dwie sukienki drugie na jedną. Obydwa zamowienia zwróciłam. Dopraszałam się o pieniądze od miesiąca czasu. Właścicielka zablokowała mnie na instagramie, nie reagowała na maile, telefony oraz wiadomości SMS. Kasowała moje komentarze na instagramie. Po miesiącu się odezwała i stwierdziła ze zwroty owszem dostała ale liczba zwróconych rzeczy się nie zgadza. Co jest bzdurą. Skoro stwierdziła ze coś się nie zgadza gdy otrzymała zwroty to powinna kontaktować się ze mną w chwili stwierdzenia nieprawidłowości. Oczywiście zadałam jej pytanie dlaczego tego kontaktu nie było. Ale pani właścicielka nie czuje sie zobowiązana wyjaśnić. W ogole nie miała zamiaru zwrócić mi pieniędzy ale zagrozilam ze sprawę nagłośnię w internecie wiec wymyśliła bajkę że z kasą za zwroty zwlekała ponieważ nie zwróciłam jej wszystkich zakupionych rzeczy i weryfikowała sprawę. Ciekawe w jaki sposób weryfikowała skoro nie kontaktowała się ze mną zeby wyjaśnić tą swoją wymyśloną teorię z nieścisłościami z liczbą zwracanych rzeczy zadeklarowanych przeze mnie w oświadczeniach o ostąpieniu od umowy a faktyczną zawartością paczek zwrotnych. Mam potwierdzenie z poczty z wagą przesyłek. Ale to do niej nie dociera bo to oszustka i żadne argumenty do niej nie trafiają. Sprawę przedstawiła w mailach tak ze to ja robię problemy. Pieniądze zwróciła częściowo. Sprawę zgaszam na policję. Może to kilkaset złotych ale to moje pieniądze i nie będzie sobie nimi nabijać kieszeni.
Witam, u mnie też taka sama sytuacja. Sklep Vestito.pl to oszuści. Zwróciłam produkty zwrot zaakceptowali ale zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma już drugi miesiąc. Na email nie odpisują, telefonów nie odbierają, na FB blokują.
NIE POLECAM!!!!!