Wir verwenden Technologien wie Cookies, um Geräteinformationen zu speichern und/oder darauf zuzugreifen. Wir tun dies, um das Browsing-Erlebnis zu verbessern und personalisierte Werbung zu zeigen. Wenn Sie diesen Technologien zustimmen, können wir Daten wie das Surfverhalten oder eindeutige IDs auf dieser Website verarbeiten. Wenn Sie Ihre Zustimmung nicht erteilen oder zurückziehen, können bestimmte Merkmale und Funktionen beeinträchtigt werden.
Die Speicherung von oder der Zugang zu technischen Daten ist unbedingt erforderlich zu dem legitimen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder zu dem alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Die Speicherung oder der technische Zugriff ist für den rechtmäßigen Zweck der Speicherung von Präferenzen erforderlich, die nicht vom Abonnenten oder Nutzer beantragt wurden.
Technische Speicherung oder Zugriff, der ausschließlich zu statistischen Zwecken verwendet wird.
Technische Speicherung oder Zugriff, die ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet werden. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung des Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die ausschließlich zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen normalerweise nicht dazu verwendet werden, Sie zu identifizieren.
Die Speicherung oder der technische Zugriff ist erforderlich, um Nutzerprofile zu erstellen, die dazu dienen, Werbung zu versenden oder den Nutzer auf der Website oder auf mehreren Websites zu ähnlichen Marketingzwecken zu verfolgen.
Wie man sicher online einkauft:
Zanim kupisz w jakimkolwiek sklepie online – warto przejść przez poniższą procedurę : znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Można sprawdzić czy firma istnieje po nipie – Nip lub regon firmy wpisujemy na stronie
https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka kosztuje około 100 zł, a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej w chińskich sklepach daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena waha się między 1- 200zł a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych. Jeśli masz jakąkolwiek opinie o milagro-store.pl
sie auf unserer Website zu teilen.
Sklep to oszustwo!
Milagro Store – Ewelina Drozdowska z Jaworzna!
Zawróciłam towar (zaniżona rozmiarówka), zwrot po długim czasie rozpatrzony pozytywnie ale od 2 miesięcy brak pieniędzy!
Ostatni mail to informacja ze zwrot otrzymam max. do 9 czerwca i nagle kontakt się urwał.
Telefon – poczta głosowa!
Maile – nie odpisują
Facebook – zablokowali moje konto 😂
Instagram – brak ODPOWIEDZI na wiadomosci i pewnie też mnie zaraz zablokują!
Brak możliwości komentowania postów na social mediach co teraz daje mi DO MYŚLENIA!
Sprawa zgłoszona do rzecznika spraw konsumenckich i na policję!
Znalazłam więcej oszukanych!
Na Facebook – “oszukani przez milagro store”