Wir verwenden Technologien wie Cookies, um Geräteinformationen zu speichern und/oder darauf zuzugreifen. Wir tun dies, um das Browsing-Erlebnis zu verbessern und personalisierte Werbung zu zeigen. Wenn Sie diesen Technologien zustimmen, können wir Daten wie das Surfverhalten oder eindeutige IDs auf dieser Website verarbeiten. Wenn Sie Ihre Zustimmung nicht erteilen oder zurückziehen, können bestimmte Merkmale und Funktionen beeinträchtigt werden.
Die Speicherung von oder der Zugang zu technischen Daten ist unbedingt erforderlich zu dem legitimen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder zu dem alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Die Speicherung oder der technische Zugriff ist für den rechtmäßigen Zweck der Speicherung von Präferenzen erforderlich, die nicht vom Abonnenten oder Nutzer beantragt wurden.
Technische Speicherung oder Zugriff, der ausschließlich zu statistischen Zwecken verwendet wird.
Technische Speicherung oder Zugriff, die ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet werden. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung des Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die ausschließlich zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen normalerweise nicht dazu verwendet werden, Sie zu identifizieren.
Die Speicherung oder der technische Zugriff ist erforderlich, um Nutzerprofile zu erstellen, die dazu dienen, Werbung zu versenden oder den Nutzer auf der Website oder auf mehreren Websites zu ähnlichen Marketingzwecken zu verfolgen.
Zakupiłem u nich zimowe buty. Na początku nie było żadnych informacji odnośnie przesyłki i miałem obawy że stracę pieniądze ale buty przyszły z kilkudniowym opóźnieniem. Niestety buty są o rozmiar za małe. Nie ma możliwości wymiany jej na inne.
Ich numer telefonu nigdy nie odpowiada! Nie otrzymałem produktu.
Ich telefon jest nastawiony na automatyczną odpowiedz, odpowiada robot.
Nie odpowiadają na maile.
Bot odpowiada na Facebooku.
Złożyłem zamówienie 18 listopada 2022 r. Ale wciąż „czekam”. Niedawno firma kurierska wysłała wiadomość, że zamówienie zostało anulowane.
Ale mimo to ich Facebook nadal wysyła wiadomości, że moje zamówienie jest już „w drodze”.
Status zamówienia na stronie nie uległ zmianie.
Oczywiście nic nie dostanę. W związku z tym złożyłem już wniosek o anulowanie tego przelewu środków za pośrednictwem banku. To zajmie czas. Ale będę czekać. I radzę wszystkim, którzy stracili pieniądze, ZGŁOŚĆ TO! Może to kogoś uratuje przed taką pomyłką.
happykoala.pl to też jest ich strona
Zamówiłam u nich buty maiły być ze skóry a one są z ceraty!! nie polecam nie można sie dodzwonić i zwrócić butów prosiłam o fakture nie ma faktury
Sie können den Shop/die Firma/das Produkt selbst auf unserer Website verifizieren und die Meinung lesen, falls noch niemand eine Bewertung abgegeben hat. Gehen Sie auf den untenstehenden Link und überprüfen Sie das gesuchte Produkt selbst: https://czarno-biala-lista.pl/de/blog Wir stellen sicher, dass der Zugriff auf echte Bewertungen einfach und unkompliziert ist, und wenn wir keine Bewertungen von anderen Verbrauchern haben, versuchen wir zu zeigen, dass es nicht schwierig ist, Websites selbst zu überprüfen.
Odesłałem spodnie bo nie pasowały i teraz ani spodni ani gotówki nikt nie odpisuje nikt nie oddzwania trzeba zgłosić że jest firma która naciąga ludzi na kasę ludzie uważajcie na tą stronę.
Arogancka i chamska obsługa!
Wymieniałam towar na inny rozmiar. Wypełniłam formularz ale przy pakowaniu stwierdziłam, że wezme jeszcze większy rozmiar. Zgodnie z zaleceniem dołączyłam kartkę z nr zamówienia i wybranym rozmiarem. Napisałam maila, że podałam właściwy rozmiar w przesyłce i żeby nie przysyłali tego z formularza. Pani sie upewniła, potwierdziła. Dostałam rozmiar mniejszy. Napisałam do nich i ta sama osoba mnie zjechała, że nikt nie będzie czytał karteczek, liczy sie tylko formularz. Na pytanie, to po co ze mną to ustalała, przestała odpowiadać.
Kolejnej wymiany na ich koszt przesyłki odmówili, mówiąc że to tylko moja wina.
Telefon oczywiście jest nieosiągalny.
Dwa miesiące czekam na zwrot pieniędzy!
Pinkmontlove.pl PRZESTRZEGAM przed zakupami przez tą firmę. Właśnie się dowiedziałam, że nie można anulować zamówienia, które tylko trafiło do realizacji 😱😱😱😱 nawet nie wyszło z magazynu 😱 siadam że zastrzegłam zakup, tylko w sytuacji, że będzie dostarczone w 4 dni robocze ( oczywiście za dopłatą). Termin nie będzie dotrzymany. Z firmą nie miżna kontaktować się telefonicznie, bo numer podany na stronie nie działa. Zachęcają do kontaktu przez media społecznościowe, ale nie odpowiadają . NIE POLECAM!!
Uwaga na ten sklep!!! Zrezygnuj, zanim coś kupisz, jeśli nie chcesz stracić pieniądzy. Kupiłem u nich obuwie, przysłali o rozmiar większe. Telefon nie działa, danych adresowych sklepu nie ma.Reklamacja przez e-maila nic nie dała.Mam za to inny rozmiar obuwia niż zamówiłem oraz stratę pieniędzy.
Kupiłem buty, które nie dość że są za małe , zapakowane byle jak to jeszcze nie posiadają zapięcia z boku widać że wada fabryczna . Kupują za grosze uszkodzone odrzuty z Chin a potem odsprzedają. Dodatkowo ilość maili sprzecznych ze sobą przychodzących w ilościach hurtowych.NIECH TO BĘDZIE PRZESTROGĄ DLA INNYCH – NIE WYRZUCAJCIE PIENIĘDZY
Uuu, to są ci sami złodzieje co happy coala. Radzę absolutnie sobie ich darować, nie ma na nich sposobu. Zmienaija i zakładają nowe firmy, jeden wielki kant. Awanturowałem się z nimi o buty ponad 2 mce. Szkoda zdrowia na złodziei.