Utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. Lo hacemos para mejorar la experiencia de navegación y mostrar anuncios personalizados. El consentimiento a estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o los identificadores únicos en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento puede afectar negativamente a determinadas características y funciones.
El almacenamiento o acceso a los datos técnicos es estrictamente necesario para el fin legítimo de permitir el uso de un servicio específico expresamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único fin de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para el fin legítimo de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos.
Almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin una citación judicial, el cumplimiento voluntario del proveedor de servicios de Internet o registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada exclusivamente con este fin no puede utilizarse normalmente para identificarle.
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario con el fin de enviar publicidad o hacer un seguimiento del usuario en el sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares.
Bielizna fatalnej jakości, idzie bezpośrednio z Chin (brak magazynu w EU). Przy próbie zwrotu same problemy: mimo że zgłosiłem prośbę o zwrot mieszcząc się w ustawowym terminie 14 dni odmówiono mi tego prawa i zwodzono mnie przez kilkanaście dni. Skarga zgłoszona do Miejskiego Rzecznika Prawa Konsumenta w Warszawie.
Omijajcie szerokim łukiem.
Witam, czy udało się odzyskać pieniądze?
Cześć, skontaktuj się proszę ze mną. Również zostałam oszukana, ale po przeczytaniu opinii mam zamiar szerzej zadziałać w kierunku ukrócenia takich nieuczciwych praktyk.
La calidad del producto es muy baja.
Produkt to jedna wielka porażka, zamowilam komplet spodenki+koszula. Po dodaniu opini ma instagramie i faceboooku zaraz zostałam zablokowana. Od tygodnia pisze meile i nadal nie otrzymałam odpowiedzi na jaki adres ma zostać wysłany zwrot, dziś zamierzam zgłosić ta sprawę, nie odpuszczę, oszuści musza zostać ukarani, nie jestem jedyna osoba, która została przez nich oszukana. Nie polecam!!!!!!
Czy dostała Pani w końcu jakąś odpowiedź?
Ja również się nabrałam na oszustów ze strony Camelie, co innego było na zdjęciach a zupełnie inne rzeczy przyszły, ze sztucznego materiału, prosto z Chin.
Zwroty tylko listem poleconym do Chin dodatkowo płatne.
Niestety nie otrzymałam jeszcze zwrotu środków, prosze o info czy ktoś otzrymał zwrot środków, czy od razu zgłaszać do Rzecznika Praw Komsumenta.
Dostałam w prezencie rzecz z tej firmy. Wielkie rozczarowanie. Towar najgorszej jakości. W momencie gdy próbowałam dokonać zwrotu, firma 1) zażądała odesłania do do chin pocztą polską ( mimo,że towar został nadany z holandii.) 2) kazali zaniżyć wartość towaru w paczce do 1$ 3) twierdzą,że przy zwrocie pieniędzy mają prawo potrącić ze zwracanej kwoty jeszcze ok 20zł za “poniesione koszty”.
Zatem – mimo,że towar rozczarowuje, jest słabej jakości i mocno odbiega od tego co przedstawione jest na zdjęciach – jest to zorganizowane tak, by koszt zwrotu przewyższał cenę towaru i by nie opłacało się klientowi go zwracać. Proszę zwrócić uwagę,że na SM firmy nie ma możliwosci udostępniania komentarzy i opinii… ciekawe dlaczego…
Sprawę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta
Tragedia! Produkty fatalnej jakości, chińszczyzna. Zwróciłam zwrot do Hiszpanii!!! Nigdy nie odzyskałam środków. Zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
Witam. Czy komuś z Państwa udało się rozwiązać problem? Jestem na etapie próby zwrotu towaru do Camelie.pl i żadnej odpowiedzi na moje maile. Pozdrawiam