magasin de caroline

avis sur la boutique / pour ajouter un commentaire - connectez-vous - cliquez sur l'icône rouge Google.

1 5 votes
Évaluez la boutique en ligne
S'abonner
Powiadom o
47 commentaires
Retour d'information sur Inline
Voir tous les commentaires

Zanim kupisz na stronie karolina store lub
  w jakimkolwiek  sklepie online –  warto przejść przez poniższą procedurę : znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Można sprawdzić czy firma istnieje po nipie – Nip lub regon firmy wpisujemy na stronie
 https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
 Avant d'acheter, vérifiez toujours que le site web fournit une adresse à laquelle vous pourrez adresser votre retour - en cas de réclamation. Souvent, l'absence d'adresse indique que les retours seront dirigés vers la Chine à nos frais. Veuillez vérifier le prix du produit que vous recherchez dans d'autres magasins, souvent une grande promotion n'est tout simplement pas possible. Si une robe coûte environ 100 £ et ressemble à une robe de bal, la qualité laisse généralement à désirer dans les magasins chinois. Si vous voyez un logo connu sur un sweat-shirt ou des chaussures, que le prix se situe entre 1 et 200 zlotys et que l'adresse du site web est "étrange", le risque est grand de recevoir un produit complètement différent de celui qui figure sur la photo. Il vaut la peine de contacter le magasin avant d'acheter - leur téléphone décroche-t-il ? Il est utile de répéter cette procédure pour tout achat en ligne. Il est intéressant de vérifier la page Facebook de la boutique : y a-t-il des commentaires sous les messages ? Il est vide et donne matière à réflexion. N'oubliez pas que le marché de l'achat de commentaires positifs est en plein essor, alors vérifiez soigneusement le contenu. La procédure ci-dessus ne vous protégera pas des escrocs, mais elle peut réduire le risque d'acheter un produit défectueux. Vous pouvez contacter le REPRESENTANT DES CONSOMMATEURS lorsqu'un magasin ne vous envoie pas de marchandises ou n'accepte pas votre plainte et qu'il y a des problèmes de communication avec le magasin : https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  et si vous avez été escroqué par un magasin en ligne, veuillez également nous écrire. Vous pouvez publier des photos sur notre page Facebook et faire connaître l'affaire afin que moins de personnes soient arnaquées.

Obsługa kilenta to żart, mija miesiąc od zamowienia, nie mam ani towaru, ani zwortu środków, o który prosiłam 9 dni temu, NIE POLECAM.

Czy zgłosiła Pani sprawę na Policję?

Przeczytaj mój komentarz.

A gdzie mogę znaleźć Pani komentarz albo proszę o kontakt pod adresem [email protected]

Zostałam oszukana przez ten sklep… Od września 2022 nie otrzymałam zwrotu środków !!! Pewnie jest nas więcej oszukanych przez ten sklep !!

Trzeba złożyć jakiś pozew zbiorowy!

Jestem za z tego co widzę jest nas wiele

Tak, ja też zamawiałam w listopadzie i nadal cisza, paczki brak

Ja to samo, poprosiłam o zwrot pieniędzy i nadal nie ma ani towaru ani pieniedzy

Proszę to zgłosić na policję

Mam to samo 😊

Przeczytajcie mój komentarz, mam nadzieje że pomoże.

Zostałam oszukana przez ten sklep uwazajcie paczka opłacona 2 miesiące zero odzewu brak kontaktu przez telefon czy fb…oszustwo!!!!!

MOżna odzyskać pieniądze, proszę wysłać wezwanie do zapłaty. Więcej w moim komentarzu

Nie polecam.
Zamowienie zrobilam we wrzesniu, miesiąc oczekiwałam na paczkę.
Odesłałam kilka dni później z powodu złego rozmiaru.
Od 1.5 miesiąca nadal oczekuję na zwrot pieniędzy ….
Fatalny kontakt z firmą.
Nie polecam

Przeczytaj mój komentarz

Dramat, jest 1 stycznia, zamówienie 4 listopada, oszustwo!!! Nie kupujcie bo stracicie pieniądze!!!

wyślij wezwanie do zapłaty możliwe że odzyskasz pieniądze, więcej w moim kometarzu

Ten sklep to jest porażka !!!!!!!
Oszukańce !!!!! O przelew domagam się miesiąc czasu i dzwonię słyszę że ta lalunia mówi że przekazuje to do działu płatności. Gówno prawda. Pieniędzy nigdy się nie odzyska.

Mi się udało, przeczytaj mój komentarz

Zamawiałam z Karolina store w listopadzie, dzwoniłam po świętach, przeprosili i obiecali, że paczka zostanie wysłana przed nowym rokiem i cisza. Teraz nawet telefonu nie odbierają!!! Masakra. Trzeba chyba pomyśleć by pójść zgłosić sprawę na policję

Ja od ponad miesiąca nie mam zwrotu pieniędzy. Oszukańce!

Ja też zamawiałam w listopadzie a dopiero 23 lutego odzyskałam pieniądze. Przeczytaj mój komentarz

Również zostałam oszukana, 21 listopada złożyłam zamowienie, prosiłam się o kontakt to dostałam odpowiedz ze robią wszystko by paczka jak najszybciej doszła do mnie. Telefony odrzucają, chciałam zwrot pieniędzy i tak nie ma ani towaru ani pieniedzy

ja też zamawiałam w listopadzie a dopiero 23 lutego odzyskałam pieniądze. Przeczytaj mój komentarz

W tym momencie ten sklep to Spicy Store więc proszę nigdy nic tam nie zamawiać. Oszustki

To moja druga transakcja w tym sklepie. Za pierwszym razem zamówienie przyszło z dużym opóźnieniem. Teraz mija już 2 miesiąc i nadal nie mam towaru. A oni przepraszają i obiecują poprawę. Czy ktoś już zgłaszał swój problem na policję?

przeczytaj mój komentarz

tez zostałam oszukana przez ten sklep i chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego, zostawiam swój adres mail [email protected]

Mi się udało, przeczytaj mój komentarz

Ja również zostałam oszukana. Nie polecam od października pieniędzy nie chcą oddac

Mi się udało, przeczytaj mój komentarz Może tobie też się uda odzyskać pieniądze

Również zostalam oszukana przez ten sklep. Co mogę z tym zrobić. Niby to 100 zl ale zawsze jest.

Kwota nie ma znaczenia czy to 50, 100 czy 500 zł każdy może wysłać wezwanie tak jak ja. Więcej w moim komentarzu

Odzyskałam pieniądze, może te informacje wam pomogą. Ja także zoatałam oszukana przez Karolina Store ( teraz nazwa zmieniona jest na Karolina Shop, a jeszcze wcześniej było Karolina Boutique). Dwa miesiące czekałam na zwrot, napisałam wezwanie do zapłaty opierając się na informacjach z różnych stron prawnych. Pieniądze na konto dostałam w ten sam dzień w którym Panie odebrały list. W załączniku macie wezwanie jakie ja wysłałam. Możecie napisać takie samo lub podobne ale ważne żeby były te wszystkie informacje o odsetkach, o terminie 7 dni i wpisie do rejestru dłużników. W zależności od sytuacji piszecie “zwrócony w terminie” lub “niedosterczony towar” lub coś w tym stylu. List musicie wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru. Nie znam się na prawie, napisałam to sama i odzyskałam pieniądze. Mam nadzieje, że wam również się uda. Powodzenia

wezwanie.png

Pani Angeliko, widzę, że udało się Pani uzyskać adres do zwrotu towaru- ja czekam od 8 kwietnia na wiadomość od Nana shop z informacją jak ma zwrócić towar- czy może mi Pani podać dane do zwrotu? Na messengerze nie odpisują mimo że widać iż odczytali…na smsy też, telefon milczy…już nawet napisałam pod ich najnowszym postem, ale ZERO odzewu…a w najblizszy piatek mija mi termin zwrotu….mogłaby Pani przesłać mi dane do zwrotu na maila- [email protected]

Składam pozew zbiorowy przeciwko firmie #Karolinastore #KarolinaShop #KarolinaBoutique #NaNaShop
Firma co jakiś czas zmienia nazwę, dlatego zamieszczam kilka nazw. Mi udało się rozwiązać swoją sprawę, jednak wiem że oszukanych osób jest więcej, a ponadto UOKiK powinien przyjrzeć się ich działalności.
Jeśli ktoś miał problem z tą firmą, proszę o opisanie swojej sprawy, podanie swoich danych (imie,nazwisko) + dodanie screenów rozmów, czy innych materiałów, które zostaną wykorzystane jako materiał dowodowy.
Mój mail: [email protected]

Teraz sklep nazywa się SpicyStore.pl i również zostałam oszukana. Pieniądze oddają od połowy czerwca i oddać nie mogą. Na maile odpisują grzecznie, ale typowo szablonowo – “proszę się nie martwić, niebawem pieniądze trafią na Pani konto” i tak od 3 tygodni. Jedna para spodni którą udało mi się dostać to żart, nierówno zszyte, z wiszącymi nitkami, źle się układają.. ehh szkoda nerwów.

Zakładam pozew zbiorowy przeciwko firmie #Karolinastore #KarolinaShop #KarolinaBoutique #NaNaShop
Firma co jakiś czas zmienia nazwę, dlatego zamieszczam kilka nazw. Mi udało się rozwiązać swoją sprawę, jednak wiem że oszukanych osób jest więcej, a ponadto UOKiK powinien przyjrzeć się ich działalności.
Jeśli ktoś miał problem z tą firmą, proszę o opisanie swojej sprawy, podanie swoich danych (imie,nazwisko) + dodanie screenów rozmów, czy innych materiałów, które zostaną wykorzystane jako materiał dowodowy.
Mój mail: [email protected]

Sklep zmienił nazwę na NaNa shop Zgierz. Co jest najdziwniejsze, że jest sklep z innymi artykułami NaNa-shop Stalowa Wola nazwa bardzo podobna i cos mi wygląda na to, że poniekąd podaja się pod inny sklep i stąd czerpią opinie ludzie. Sama sprawdzałam tak sklep przed zmianą nazwy i weszłam na opinie ale innego sklepu o bardzo podobnej nazwie. Myślę, że więcej jest takich osób.
Mi na szczęście udało się odzyskać pieniądze, ale tylko dlatego, że poinformowałam ich, że jeśli nie dostanę w ciągu 7 dni przelewu zgłaszam sprawę na policję oraz że znalazłam więcej Pań które zostały oszukane.
Może w ten sposób Panie spróbujcie i coś to pomoże.

Dzień dobrym wszystkim widzę wasze komentarze i chciałabym się swoją opinią podzielić zakupiłam dwa garnitury opłaciłam ponieważ za tą cenę nie kupi się nigdzie jednak ten czas się wydłużał postanowiłam anulować zamówienie mieli w ciągu 13 dni zwrócić a tu już ponad miesiąc i cisza razem to trwało od kwietnia 2023

Dzień dobry, w jaki sposób można anulowac zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane? Na ich stronie nie ma takiej opcji.

Zakup u Szanownej Pani to jedna wielka porażka…nie mam pojęcia skąd biorą zadowolonych klientów…chyba to są lewe konta…
Anulowałam swoj zakup bo od 15.05 moja paczka była w statusie na portalu inspost w przygotowaniu…
Panie mydla oczy że zwrot został przekazany do księgowości do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu…ale absolutnie nie zamierzam tego tak zostawić…więc nigdy w życiu nie polecam tam zakupów….!!!!

Angelika Poczkajska
Bardzo dziękuję za pomysł ,jak odzyskać pieniądze od Spice Story.
Wysłałam podobne pismo listem poleconym ze zwrotnym sms-owym potwierdzeniem odbioru i już w ciągu 7 dni od otrzymania listu zwrócono mi pieniądze,za 2 zamówienia ,za które nie mogłam doprosić się od 3 miesięcy.

Również zostalam oszukana przez sklep nana shop

Nie polecam! Baaaardzo długi czas oczekiwania, słaby kontakt ze sprzedawcą, towar dotarł po ponad 2 miesiącach po kilkukrotnym upominaniu się, 2 rzeczy w innej kolorystyce niż zamówione. Unikajcie!

47
0
POUR AJOUTER UN COMMENTAIRE - Connectez-vous - CLIQUEZ sur l'icône rouge de Google.x
fr_FRFrench