Nous utilisons des technologies telles que les cookies pour stocker et/ou accéder aux informations relatives aux appareils. Nous le faisons pour améliorer l'expérience de navigation et pour montrer des publicités personnalisées. Le fait de consentir à ces technologies nous permettra de traiter des données telles que le comportement de navigation ou les identifiants uniques sur ce site. Le fait de ne pas consentir ou de retirer son consentement peut avoir un effet négatif sur certaines caractéristiques et fonctions.
Le stockage ou l'accès aux données techniques est strictement nécessaire dans le but légitime de permettre l'utilisation d'un service spécifique expressément demandé par l'abonné ou l'utilisateur, ou dans le seul but d'effectuer la transmission d'une communication sur un réseau de communications électroniques.
Le stockage ou l'accès technique est nécessaire dans le but légitime de stocker les préférences non demandées par l'abonné ou l'utilisateur.
Le stockage ou l'accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques.
Le stockage ou l'accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques anonymes. En l'absence d'une assignation à comparaître, d'un respect volontaire de la part du fournisseur de services Internet ou d'enregistrements supplémentaires de la part d'un tiers, les informations stockées ou extraites exclusivement à cette fin ne peuvent normalement pas être utilisées pour vous identifier.
Le stockage ou l'accès technique est nécessaire pour créer des profils d'utilisateurs dans le but d'envoyer des publicités ou de suivre l'utilisateur sur le site web ou sur plusieurs sites web à des fins de marketing similaires.
Comment acheter en ligne en toute sécurité :
Zanim kupisz w jakimkolwiek sklepie online – warto przejść przez poniższą procedurę : znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Można sprawdzić czy firma istnieje po nipie – Nip lub regon firmy wpisujemy na stronie
https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka kosztuje około 100 zł, a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej w chińskich sklepach daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena waha się między 1- 200zł a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych. Jeśli masz jakąkolwiek opinie o milagro-store.pl
le partager sur notre site web.
Sklep to oszustwo!
Milagro Store – Ewelina Drozdowska z Jaworzna!
Zawróciłam towar (zaniżona rozmiarówka), zwrot po długim czasie rozpatrzony pozytywnie ale od 2 miesięcy brak pieniędzy!
Ostatni mail to informacja ze zwrot otrzymam max. do 9 czerwca i nagle kontakt się urwał.
Telefon – poczta głosowa!
Maile – nie odpisują
Facebook – zablokowali moje konto 😂
Instagram – brak ODPOWIEDZI na wiadomosci i pewnie też mnie zaraz zablokują!
Brak możliwości komentowania postów na social mediach co teraz daje mi DO MYŚLENIA!
Sprawa zgłoszona do rzecznika spraw konsumenckich i na policję!
Znalazłam więcej oszukanych!
Na Facebook – “oszukani przez milagro store”