Nous utilisons des technologies telles que les cookies pour stocker et/ou accéder aux informations relatives aux appareils. Nous le faisons pour améliorer l'expérience de navigation et pour montrer des publicités personnalisées. Le fait de consentir à ces technologies nous permettra de traiter des données telles que le comportement de navigation ou les identifiants uniques sur ce site. Le fait de ne pas consentir ou de retirer son consentement peut avoir un effet négatif sur certaines caractéristiques et fonctions.
Le stockage ou l'accès aux données techniques est strictement nécessaire dans le but légitime de permettre l'utilisation d'un service spécifique expressément demandé par l'abonné ou l'utilisateur, ou dans le seul but d'effectuer la transmission d'une communication sur un réseau de communications électroniques.
Le stockage ou l'accès technique est nécessaire dans le but légitime de stocker les préférences non demandées par l'abonné ou l'utilisateur.
Le stockage ou l'accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques.
Le stockage ou l'accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques anonymes. En l'absence d'une assignation à comparaître, d'un respect volontaire de la part du fournisseur de services Internet ou d'enregistrements supplémentaires de la part d'un tiers, les informations stockées ou extraites exclusivement à cette fin ne peuvent normalement pas être utilisées pour vous identifier.
Le stockage ou l'accès technique est nécessaire pour créer des profils d'utilisateurs dans le but d'envoyer des publicités ou de suivre l'utilisateur sur le site web ou sur plusieurs sites web à des fins de marketing similaires.
Zakupiłem u nich zimowe buty. Na początku nie było żadnych informacji odnośnie przesyłki i miałem obawy że stracę pieniądze ale buty przyszły z kilkudniowym opóźnieniem. Niestety buty są o rozmiar za małe. Nie ma możliwości wymiany jej na inne.
Ich numer telefonu nigdy nie odpowiada! Nie otrzymałem produktu.
Ich telefon jest nastawiony na automatyczną odpowiedz, odpowiada robot.
Nie odpowiadają na maile.
Bot odpowiada na Facebooku.
Złożyłem zamówienie 18 listopada 2022 r. Ale wciąż „czekam”. Niedawno firma kurierska wysłała wiadomość, że zamówienie zostało anulowane.
Ale mimo to ich Facebook nadal wysyła wiadomości, że moje zamówienie jest już „w drodze”.
Status zamówienia na stronie nie uległ zmianie.
Oczywiście nic nie dostanę. W związku z tym złożyłem już wniosek o anulowanie tego przelewu środków za pośrednictwem banku. To zajmie czas. Ale będę czekać. I radzę wszystkim, którzy stracili pieniądze, ZGŁOŚĆ TO! Może to kogoś uratuje przed taką pomyłką.
happykoala.pl to też jest ich strona
Zamówiłam u nich buty maiły być ze skóry a one są z ceraty!! nie polecam nie można sie dodzwonić i zwrócić butów prosiłam o fakture nie ma faktury
Vous pouvez vérifier vous-même le magasin/l'entreprise/le produit sur notre site Web et lire l'avis si personne ne l'a encore évalué. Accédez au lien ci-dessous et vérifiez vous-même le produit de recherche : https://czarno-biala-lista.pl/fr/blog Nous veillons à ce que l'accès à de vrais avis soit facile et simple, et si nous n'avons pas d'avis d'autres consommateurs, nous essayons de montrer que vérifier les sites Web par vous-même n'est pas difficile.
Odesłałem spodnie bo nie pasowały i teraz ani spodni ani gotówki nikt nie odpisuje nikt nie oddzwania trzeba zgłosić że jest firma która naciąga ludzi na kasę ludzie uważajcie na tą stronę.
Arogancka i chamska obsługa!
Wymieniałam towar na inny rozmiar. Wypełniłam formularz ale przy pakowaniu stwierdziłam, że wezme jeszcze większy rozmiar. Zgodnie z zaleceniem dołączyłam kartkę z nr zamówienia i wybranym rozmiarem. Napisałam maila, że podałam właściwy rozmiar w przesyłce i żeby nie przysyłali tego z formularza. Pani sie upewniła, potwierdziła. Dostałam rozmiar mniejszy. Napisałam do nich i ta sama osoba mnie zjechała, że nikt nie będzie czytał karteczek, liczy sie tylko formularz. Na pytanie, to po co ze mną to ustalała, przestała odpowiadać.
Kolejnej wymiany na ich koszt przesyłki odmówili, mówiąc że to tylko moja wina.
Telefon oczywiście jest nieosiągalny.
Dwa miesiące czekam na zwrot pieniędzy!
Pinkmontlove.pl PRZESTRZEGAM przed zakupami przez tą firmę. Właśnie się dowiedziałam, że nie można anulować zamówienia, które tylko trafiło do realizacji 😱😱😱😱 nawet nie wyszło z magazynu 😱 siadam że zastrzegłam zakup, tylko w sytuacji, że będzie dostarczone w 4 dni robocze ( oczywiście za dopłatą). Termin nie będzie dotrzymany. Z firmą nie miżna kontaktować się telefonicznie, bo numer podany na stronie nie działa. Zachęcają do kontaktu przez media społecznościowe, ale nie odpowiadają . NIE POLECAM!!
Uwaga na ten sklep!!! Zrezygnuj, zanim coś kupisz, jeśli nie chcesz stracić pieniądzy. Kupiłem u nich obuwie, przysłali o rozmiar większe. Telefon nie działa, danych adresowych sklepu nie ma.Reklamacja przez e-maila nic nie dała.Mam za to inny rozmiar obuwia niż zamówiłem oraz stratę pieniędzy.
Kupiłem buty, które nie dość że są za małe , zapakowane byle jak to jeszcze nie posiadają zapięcia z boku widać że wada fabryczna . Kupują za grosze uszkodzone odrzuty z Chin a potem odsprzedają. Dodatkowo ilość maili sprzecznych ze sobą przychodzących w ilościach hurtowych.NIECH TO BĘDZIE PRZESTROGĄ DLA INNYCH – NIE WYRZUCAJCIE PIENIĘDZY
Uuu, to są ci sami złodzieje co happy coala. Radzę absolutnie sobie ich darować, nie ma na nich sposobu. Zmienaija i zakładają nowe firmy, jeden wielki kant. Awanturowałem się z nimi o buty ponad 2 mce. Szkoda zdrowia na złodziei.