We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Jakość wykonania produktu na bardzo niskim poziomie. Produkty po zakupieniu nie pokrywają się z tym co widnieje na stronie sklepu. Instrukcja – jak zrobić bezpiecznie zakupy w sieci: zakupy online należy rozpocząć od znalezienia na stronie sklepu danych rejestracyjnych przedsiębiorcy, adresu oraz danych do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem.
Czas dostawy około 6mcy😂w najlepszym przypadku,albo wcale.Reklamacja o ile dotrze towar bardzo kosztowna ,również pół roku😁 Jakość poniżej krytyki.
Masz za dużo kasy i bardzo niską samoocenę,nie zależy ci na czasie,kupuj w Gionatti☝️
Jebane kurwy.
Towar po zakupie niezgodny z tym co widać na stronie sklepu. Jakość produktów jest bardzo niska.
Ostrzegam wszystkie osoby przed oszustami z “Gionatti ” towaru nie wysyłają bo czekam już ponad 2 miesiące a w odp. piszą tylko żeby jeszcze czekać i czekać bo pieniędzy nie chcą oddac a z tego co widziałem to osoby które dostały niby zamówiony towar nie można nawet porównać do szmaty.
Dlaczego tym sklepem nie zajęły się jeszcze organy ścigania w Polsce. Oszukano już wiele osób i dalej będą jeszcze oszukani. Nie przestrzegają nawet swojego regulaminu. Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu telefonicznego mimo że istnieje numer telefonu. Poprzez kontakt mailowy odpowiada “robot” – czekać.
uwaga oszuści i złodzieje .Towar opłacony 19,09,2022 i do tej pory nie ma przesyłki.Tłumaczenie w stylu “proszę o cierpliwość”. tymczasem tracklista przesyłki zniknęła ze strony śłedzenia
Należę do tych “szczęśliwców”, którym po blisko 3 miesiącach od dnia zakupu zwrócono pieniądze za niedostarczony towar. Obfita korespondencja ( 22 maile). Zwodzenie, infantylne tłumaczenia. Szkoda tracić czas na jakiekolwiek kontakty. Nie polecam, a wręcz odradzam. Firma liczy na znużonych mailami klientów i odpuszczenie im. Z całej tej “przygody” wniosek: NIE KUPOWAĆ.
Kupiłem kurtkę w tym sklepie gionatti i nie dość że przyszła inna kurtka nie ta co na zdjęciach z ich sklepu to jeszcze kazali mi to odesłać na własny koszt do Chin a czekałem 65 dni na tą szmate,nie polecam oszuści wyłudzili 160zl.odemnie
To firma oszustów, złodziei i naciągaczy. Nie dajcie się nabrać.Nie kupujcie od nich nic. Dobre artykuły i opinie sami sobie redagują. Złodzieje i nic więcej.Nie chcą się przedstawić, nie podają adresu siedziby firmy, infolinia nie dziala. Zglaszam sprawę do Prokuratuty w Poznaniu.Jeśli ktoś chce zgłosić to ze mną to zapraszam na moją pocztę.
[email protected]
Krzysztof W.
GIENOTTI- OSZUŚCI, czekam 3 miesiące na przesyłkę od początku pisałam meile o zwrot pieniędzy , prośby, grożby nic nie pomaga, pieniędzy nie ma, towaru nie ma, nie wyjechał z chin, oszuści jeśli ktoś to czyta to przestroga, czytajcie opinię na różnych stronach, złodzieje nie śpią, uwaga!
Oszuści i naciągacze Zapłaciłem w listopadzie 300 zł za kurtkę.Do tej pory nie mam ani towaru ani zwrotu pieniędzy,mimo wielokrotnych monitów.Ostatnio poinformowałem firmę że zgłaszam sprawę na policję na co podziękowali mi za informację i życzyli powodzenia
Potwierdzam również dałem się nabrać towar zamówiony na początku marca i nadal nie dotarł. Zero zwrotu. Tragedia, przekazujecie dalej info o tej złodziejskiej firmie.
oszustwo, są oszustamiw styczniu kupiłem do maja nie dostałem towaru.
Uwaga oszustwo nie kupować wyślesz kase i koniec transakcji
Brak kontaktu w żaden sposób sie nie doczekasz na odpowiedz pol roku ani przesyłki ani kasy ani odpowiedzi
Nie kupować bo i tak nie dostaniecie przesyłki a nawet jeśli to badziew nie nadający się do mycia podłogi
Zamówiłem kurtkę w lutym teraz mamy październik. 350 zeta poszło się pierdzielić. Jak zrobić żeby mi oddali te pieniądze? Na maile odpowiada jakiś robot. Kontaktu brak.