Utilizziamo tecnologie come i cookie per memorizzare e/o accedere alle informazioni del dispositivo. Lo facciamo per migliorare l'esperienza di navigazione e per mostrare annunci personalizzati. Il consenso a queste tecnologie ci consentirà di elaborare dati come il comportamento di navigazione o gli ID univoci su questo sito. Il mancato consenso o la revoca del consenso possono influire negativamente su alcune caratteristiche e funzioni.
La memorizzazione o l'accesso ai dati tecnici sono strettamente necessari per consentire l'utilizzo di un servizio specifico espressamente richiesto dall'abbonato o dall'utente, o al solo scopo di effettuare la trasmissione di una comunicazione su una rete di comunicazione elettronica.
La memorizzazione o l'accesso tecnico sono necessari per il legittimo scopo di memorizzare preferenze non richieste dall'abbonato o dall'utente.
Memorizzazione o accesso tecnico utilizzato esclusivamente a fini statistici.
Memorizzazione o accesso tecnico utilizzato esclusivamente a fini statistici anonimi. In assenza di una citazione, di un adempimento volontario da parte del fornitore di servizi Internet o di registrazioni aggiuntive da parte di terzi, le informazioni memorizzate o recuperate esclusivamente a questo scopo non possono di norma essere utilizzate per identificare l'utente.
La memorizzazione o l'accesso tecnico sono necessari per creare profili di utenti allo scopo di inviare pubblicità o seguire l'utente sul sito web o su diversi siti web per scopi di marketing simili.
Bielizna fatalnej jakości, idzie bezpośrednio z Chin (brak magazynu w EU). Przy próbie zwrotu same problemy: mimo że zgłosiłem prośbę o zwrot mieszcząc się w ustawowym terminie 14 dni odmówiono mi tego prawa i zwodzono mnie przez kilkanaście dni. Skarga zgłoszona do Miejskiego Rzecznika Prawa Konsumenta w Warszawie.
Omijajcie szerokim łukiem.
Witam, czy udało się odzyskać pieniądze?
Cześć, skontaktuj się proszę ze mną. Również zostałam oszukana, ale po przeczytaniu opinii mam zamiar szerzej zadziałać w kierunku ukrócenia takich nieuczciwych praktyk.
La qualità del prodotto è molto bassa.
Produkt to jedna wielka porażka, zamowilam komplet spodenki+koszula. Po dodaniu opini ma instagramie i faceboooku zaraz zostałam zablokowana. Od tygodnia pisze meile i nadal nie otrzymałam odpowiedzi na jaki adres ma zostać wysłany zwrot, dziś zamierzam zgłosić ta sprawę, nie odpuszczę, oszuści musza zostać ukarani, nie jestem jedyna osoba, która została przez nich oszukana. Nie polecam!!!!!!
Czy dostała Pani w końcu jakąś odpowiedź?
Ja również się nabrałam na oszustów ze strony Camelie, co innego było na zdjęciach a zupełnie inne rzeczy przyszły, ze sztucznego materiału, prosto z Chin.
Zwroty tylko listem poleconym do Chin dodatkowo płatne.
Niestety nie otrzymałam jeszcze zwrotu środków, prosze o info czy ktoś otzrymał zwrot środków, czy od razu zgłaszać do Rzecznika Praw Komsumenta.
Dostałam w prezencie rzecz z tej firmy. Wielkie rozczarowanie. Towar najgorszej jakości. W momencie gdy próbowałam dokonać zwrotu, firma 1) zażądała odesłania do do chin pocztą polską ( mimo,że towar został nadany z holandii.) 2) kazali zaniżyć wartość towaru w paczce do 1$ 3) twierdzą,że przy zwrocie pieniędzy mają prawo potrącić ze zwracanej kwoty jeszcze ok 20zł za “poniesione koszty”.
Zatem – mimo,że towar rozczarowuje, jest słabej jakości i mocno odbiega od tego co przedstawione jest na zdjęciach – jest to zorganizowane tak, by koszt zwrotu przewyższał cenę towaru i by nie opłacało się klientowi go zwracać. Proszę zwrócić uwagę,że na SM firmy nie ma możliwosci udostępniania komentarzy i opinii… ciekawe dlaczego…
Sprawę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta
Tragedia! Produkty fatalnej jakości, chińszczyzna. Zwróciłam zwrot do Hiszpanii!!! Nigdy nie odzyskałam środków. Zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
Witam. Czy komuś z Państwa udało się rozwiązać problem? Jestem na etapie próby zwrotu towaru do Camelie.pl i żadnej odpowiedzi na moje maile. Pozdrawiam