Cerca
Chiudere questa casella di ricerca.

lovita.pl

opinione sul negozio / per aggiungere un commento - accedi - fai clic sull'icona rossa di Google.

1 2 voti
Valuta il negozio
Abbonarsi
Powiadom o
14 commenti
Feedback in linea
Visualizza tutti i commenti

chciałabym zgłosić nierzetelny sklep: Lovita.pl
dokonałam zakupu w tym sklepie 9 czerwca biustonosze silikonowe, przesyłka wg śledzenia paczki doleciała do Polski 22 czerwca i utknęła w czasoprzestrzeni, moje 2 monity pozostały na etapie, iż każą mi czekać 60 dni na reklamację. Nie przejmują się brakiem dostawy, wyłudzają tylko pieniądze, zdecydowanie nie polecam robienie u nich jakichkolwiek zakupów

TRAGEDIA!!!!

 Come posso acquistare online in modo sicuro? (Cerchiamo di aggiungere queste informazioni a ogni negozio) - prima di acquistare in qualsiasi negozio online, vale la pena di seguire la seguente procedura: trovare i dati di registrazione del commerciante, l'indirizzo e i dettagli di contatto + i termini e le condizioni sul sito web del negozio. Il rivenditore è tenuto a renderli disponibili. È possibile verificare l'esistenza di un'azienda in base al suo numero di telefono: inserire il numero di telefono o il numero di registro dell'azienda sul sito web:
https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
 Prima di procedere all'acquisto, verificate sempre che il sito web fornisca un indirizzo al quale potrete indirizzare il vostro reso - in caso di reclamo. Spesso, l'assenza di un indirizzo indica che i resi saranno diretti in Cina a nostre spese. Vi preghiamo di controllare il prezzo del prodotto che state cercando in altri negozi, spesso una grande promozione non è semplicemente possibile. Se un abito costa circa 100 sterline e sembra un abito da ballo, la qualità di solito lascia molto a desiderare nei negozi cinesi. Se vedete un logo noto su una felpa o su delle scarpe e il prezzo è compreso tra 1 e 200 zloty e l'indirizzo del sito web è "strano", c'è anche il rischio che riceviate un prodotto completamente diverso da quello della foto. Vale la pena di contattare il negozio prima dell'acquisto: il telefono risponde? Vale la pena ripetere questa procedura per qualsiasi acquisto online. Vale la pena di controllare la pagina Facebook del negozio, ci sono commenti sotto i post? È vuoto e dà spunti di riflessione. Ricordate che il mercato dei commenti positivi acquistati è in piena espansione, quindi verificate attentamente il contenuto. La procedura sopra descritta non vi proteggerà dai truffatori, ma può ridurre il rischio di acquistare un prodotto difettoso. Potete contattare il RAPPRESENTANTE DEI CONSUMATORI quando un negozio non vi invia la merce o non accetta il vostro reclamo e ci sono problemi di comunicazione con il negozio: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  e se siete stati truffati da qualche negozio online, scriveteci pure. Potete pubblicare le foto sulla nostra pagina Facebook e pubblicizzare il caso in modo che meno persone vengano truffate. 

Jeśli masz jakąkolwiek opinie o lovita.pl
 condividerlo sul nostro sito web.  

Porażka. Towar zupełnie inny niż to co na zdjęciach.
Chciałam koszulkę na ramiączkach jako zwyczajną piżamę, w której mogę się pokazać bez zakrywania szlafrokiem. W rzeczywistości koszulka na piersiach jest prześwitująca, typowa bielizna erotyczna.
Taniej by wyszło gdybym zamówiła bezpośrednio z AliExpress. Jakość typowo ta sama, a cena… Podbita w górę konkretnie. Nie polecam… Za te pieniądze naprawdę nie warto

Wyłudzają pieniądze. Z kilku zamówionych produktów po półtora miesiąca dotarł 1 i to zamiast w rozmiarze XS to L. Oczywiście musiałam udowadniać zdjęciami, że produkt ma inny rozmiar. W końcu “uznali”reklamacje ale zamiast zwrotu pieniędzy zaproponowali 10% zniżki . Odmówiłam, po licznych kolejnych mailach, z kolejnymi zniżkami i każdorazową odpowiedzią, że nie chce zachować produktu tylko zwrot pieniędzy nadal tego zwrotu nie dostałam.
Odstapilam od umowy w zakresie pozostałych niedostarczonych produktów, jednak za nie zapewne też zwrotu nie dostanę. Ponoć były nieudane próby dostarczenia. Wg ich regulaminu kurier ma się kontaktować pod wskazanym przy składaniu zamówienia nr telefonu. Nie było żadnego telefony, nawet awizo w skrzynce nie było. Więc teraz ja mam udowadniać że produkty nie dotarły? Niby jak? Mam wysłać zdjęcie pustej skrzynki pocztowej?

Produkt w pełni niezgodny z ofertą. Sprzedaż w formie dropshippingu!!! Firma jest nieuczciwa, nieustępliwa. Sprzedawca z siedzibą w Polsce a zwroty po odstąpieniu od umowy kierowane są do Chin. Nagabują na zwrot 20% bez konieczności odsyłania niezgodnego produktu, byle pozbyć się „problemu”, zasłaniają się regulaminem sprzecznym z prawami konsumenta!!! Jedno wielkie oszustwo i szwindel. Ta firma zarabia na ludzkiej niewiedzy i wyłudza pieniądze! Szkoda zdrowia, pieniędzy i czasu! Nie polecam!!!

Rozmiarówka jest totalnie błędna. Miseczka B jest tak mała, że może 12 latka w to wejdzie. Sprzedający nie chcę przyjąć reklamacji ani zwrotu. Pachnie mocnym oszustwem!!!! Jak poprosiłam o adres do wysyłki towaru kontakt sie urwał.

Wysyłają produkty bezpośrednio z Chin. Każdy w innej przesyłce. Masakra! To po prostu anty-ekologiczna firma.

A na stronie twierdzą że wysyłają z Polski. Jakbym chciała taką wysyłkę zrobiłbym zakupy na aliexpress czego nie robie właśnie ze względu na taki styl wysyłki.

Oszuści. Powinni iść do więzienia.

Kupiłem coś dla żony kiedy zorientowałem się że trzeba czekać do 60 dni na przesyłkę chciałem zrezygnować takie mam prawo jednak nie przychylny sprzedawca poprostu olal mnie i napisali ze jak przyjdzie przesyłka to mogę jej nie odbierać i jak dojdzie do sprzedawcy to oddadzą pieniądze czyli kolejne 60 dni nie polecam zakupów w tym sklepie ,w dzisiejszych czasach czekam na przesyłkę 2 -3 dni a nie 2 miesiące

Poprostu banda oszustów!!!! Brak słów aby to komentować…..

Sklep Lovita.pl ,uwaga oszuści towar z chin, po odesłaniu brak zwrotu środków , naciągacze straszni, zapomnijcie o odzyskaniu pieniędzy, stanowczo odradzam

Tragedia….dostałam strój kąpielowy rozmiaru S a zamawiałam L …kazali mi zrobić zdjęcia z metrowką bo niby mam się nie sugerować rozmiarem z metki ,nie wspomnę że podczas mierzenia wymiary nawet nie spełniają kryteriów z opisem na stronie jeśli chodzi i rozmiar S bo to raczej XS .. teraz chcą mnie zadowolić 20%zwrotow kosztów – zapłaciłam 130 zł i każą strój sobie zostawić…tylko po co …mam sobie go sama sprzedać by mi się zwróciło… porażka…nie polecam

Nie polecam tego sklepu!!!! Zwodzili nas przez tydzień gdy chcielismy zwrócić towar- zadnego kontaktu ze sklepem poza automatyczna sekretarka- zandego adresu zwrotu-kazdego dnia te same tresci az w koncu ze termin na zwrot towaru minał i pozdrawiaja serdecznie! kaszana celowe zagrywki aby nie zwracać pieniedzy klientowi…

14
0
PER AGGIUNGERE UN COMMENTO - Effettuare il login - CLICCARE sull'icona ROSSA di Google.x
it_ITItalian