Utilizziamo tecnologie come i cookie per memorizzare e/o accedere alle informazioni del dispositivo. Lo facciamo per migliorare l'esperienza di navigazione e per mostrare annunci personalizzati. Il consenso a queste tecnologie ci consentirà di elaborare dati come il comportamento di navigazione o gli ID univoci su questo sito. Il mancato consenso o la revoca del consenso possono influire negativamente su alcune caratteristiche e funzioni.
La memorizzazione o l'accesso ai dati tecnici sono strettamente necessari per consentire l'utilizzo di un servizio specifico espressamente richiesto dall'abbonato o dall'utente, o al solo scopo di effettuare la trasmissione di una comunicazione su una rete di comunicazione elettronica.
La memorizzazione o l'accesso tecnico sono necessari per il legittimo scopo di memorizzare preferenze non richieste dall'abbonato o dall'utente.
Memorizzazione o accesso tecnico utilizzato esclusivamente a fini statistici.
Memorizzazione o accesso tecnico utilizzato esclusivamente a fini statistici anonimi. In assenza di una citazione, di un adempimento volontario da parte del fornitore di servizi Internet o di registrazioni aggiuntive da parte di terzi, le informazioni memorizzate o recuperate esclusivamente a questo scopo non possono di norma essere utilizzate per identificare l'utente.
La memorizzazione o l'accesso tecnico sono necessari per creare profili di utenti allo scopo di inviare pubblicità o seguire l'utente sul sito web o su diversi siti web per scopi di marketing simili.
La qualità del prodotto è molto bassa. I prodotti dopo l'acquisto non corrispondono a quanto mostrato sul sito web del negozio. Istruzioni - come fare acquisti online in sicurezza: lo shopping online dovrebbe essere avviato trovando i dettagli di registrazione, l'indirizzo e i dettagli di contatto dell'imprenditore sul sito web del negozio. Il venditore è obbligato a metterli a disposizione. Prima di acquistare, controlla sempre se il sito web ha un indirizzo a cui puoi inviare un reso - in caso di reclamo. Spesso, la mancanza di un indirizzo significa che invieremo i resi in Cina a nostre spese. Controlla il prezzo del prodotto che stai cercando in altri negozi, spesso una grande promozione semplicemente non è possibile. Vale la pena contattare il negozio prima dell'acquisto, il loro telefono riceve risposta? Vale la pena ripetere questa procedura per eventuali acquisti online. Vale la pena controllare la pagina Facebook del negozio, ci sono commenti sotto i post? È vuoto e ti fa pensare. Ricorda che il mercato dei commenti positivi acquistati è in forte espansione, quindi verifica attentamente il contenuto. La procedura di cui sopra non ci proteggerà dai truffatori, ma può ridurre il rischio che compreremo un prodotto difettoso. Puoi contattare l'ombudsman per i diritti dei consumatori quando il negozio non invia la merce o non accetta reclami e ci sono problemi di comunicazione con il negozio.
Właśnie ja się tak dałam oszukać, mąż podesłał mim link do strony, że podoba mu się ta kurtka, chciałam zrobić mu niespodziankę i ją zamówiłam przyszła ale zupełnie inna zwykła tandeta odbiegająca w 100 % od tego co było na zdjęciu a co jest w rzeczywistości, chcę ją zwrócić ale nie można się ze sprzedawcą skontaktować
Też dałam się oszukać. Otrzymałam bubel, klapki za 189 zł. Miały być rewelacyjne z firmy Puma, ortopedyczne, itd. Otrzymałam badziewie. Negatywne komentarze są prawie natychmiast usuwane. Co można z tym zrobić?
Żona kupiła buty, przyszły ale ….Tu mógłbym napisać wszystko to co Pani Kamila Żołądkiewicz .Uczuliłem już żonę że ma weryfikować sklepy w internecie ale trzeba by było coś z tym zrobić aby więcej ludzi się nie nabierało.
Nigdy w życiu nie kupujcie nic ze strony saerdstores. Zostałam oszukana. Wysłali jakąś tandetę i nie można się ze sklepem skontaktować. Straciłam 200 zł.
Uwaga !!!
Nic nie kupujcie w tym sklepie po zakupie niema możliwości zamiany
lub zwrotu jednym słowem lipa jak również towar nie zgodny z opisem
UWAGA
W całym zakresie popieram osoby, które zostały oszukane przez “saerdstores”
Otrzymany wyrób, latarka, w żaden sposób nie przypomina tego ze zdjęcia i opisu.
Oczywiście nie mogę się skontaktować, a wyrób chcę zwrócić
Zrobiłem błąd nie sprawdzając firmy i ponoszę twego konsekwencje.
Zgodnie z jedną z opinii powiadomię jeszcze Rzecznika Praw Klientów
Jestem zły miała kupiłem kurtkę F4 a przyszła ina kurtka nazwa FASHION G mi
Nie polecam zamówiłem kurtkę 4f a przysłali mi …….. 200 zł poszło do kosz.Jakość wykonania jest najgorsza jaką widziałem tak jak mówię kurtka słabego wykonania ostrzegam przed tym sklepem!!!
Bardzo proszę nie zamawiać na tej stronie oszuści. Teściowa zamówiła buty przyszło wgle co innego. Nie można się z nimi skontaktować nie ma podanego numeru jak i Facebooka nic a nic i to podejrzane. A na email tylko odpisuje że rozpatrzą sprawę i to nie po polsku ani nic. Pieniądze zmarnowane warto patrzeć na opinię i na kontakt.pozdrawiam czytających
Ludzie! Nigdy nie kupujcie w tym sklepie!
Zamiast klapek Puma otrzymałam gówno!
200 zł do śmietnika!
Ten sklep to OSZUŚCI
Otrzymałam takie gówno zamiast klapek Puma za 200 zł
Śmierdzące i załamane
Sklep nie odpowiada w ogóle na email
Witam również dałam się oszukać zakupując klapki PUMA dostałam jakiś chiński shit. Oszukują ludzi. . 🙁
Wczoraj otrzymałam zamówione klapki PUMA kolor niebieski rozmiar 40.
W paczce były zwykle chińskie klapki w kolorze czerwonym rozmiar 41.
Zostałam wyrolowana na 200zl. Czy ktoś może poradzić jak odzyskać kasę
Zostałam oszukana. Zamiast klapków puma,dostałam takie badziewie, że aż przeraza. Zapłaciłam 189 złotych. Co na to firma Puma? Na fb usuwane są negatywne komentarze. Nie odpowiadają na e-maile na temat zwrotu
Napisałam taki sam komentarz poniżej. Ma pani pomysł,co z tym zrobić? Pisałam 4 razy e-maila, bez odzewu.
To oszuści.Nie kupujcie nic w tym sklepie. Kupiłam rzekomo rewelacyjne klapki ortopedyczne, itd. z firmy puma,aotrzymałam takie badziewie nienadające się do niczego. Nikt nie odpowiada na e-maile. Na fb usuwają negatywne komentarze w ciągu 5 minut.
Od 16 dni oczekuję na zamówione buty.
Wysłałem 4 maile bez żadnej reakcji.Należy unikać tych oszustów.
Oszuści, oszuści,oszuści!!!
Tyle o tej firmie mozna powiedzieć. Zakupiony towar w tym wypadku klapki niby pumy wogole nie przypominaja tych ze zdjęcia. Nie kupujcie bo tylko stracicie. Poza tym zero odzewu pisalam juz kilka maili i nic. Jutro zgłaszam sprawę na policję a że mój brat tam pracuje to sprawa myślę że szybko się rozwiąże. Aczkolwiek nie polecam tego sklepu- jedno wielkie oszustwo!!!
Potwierdzam wszystkie poprzednie opinie. Zamówiłam sandały z Puma ,za 189 zł, a przyszło coś tak brzydkiego i totalna chinszczyzna ,w ogóle niepodobne do towaru ze zdjęcia. Czy komuś się udalo skutecznie załatwić zwrot ? Zamierzam zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta
Witam , znalazł ktoś jakiś sposób żeby się z nimi skontaktować?
Potwierdzam, oszuści, omijać szerokim łukiem.
Witam.Popieram wszystkie opinie, totalne badziewie, chińskie buty nie warte tej ceny.
Nie można zwrócić, a nawet wymienić. Przysłali nam zupełnie inne buty a dla nich wszystko ok.
Dostali zdjęcie zamówienia i zdjęcie trzymanych innych butów i dalej nie widzą problemu. Oszukują ludzi, uważajcie. Totalne dno.
Też dałem się oszukać na klapki puma. Ale teraz co tydzień zamawiam produkt z ich strony i gdy kurier przyjedzie nie odbieram paczki (odmowa przyjęcia) koszty zwrotu i wysyłki ponosi kupujący . Już tak zrobiłem 15 razy , chociaż tak mogę się zrewanżować.