We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zanim kupisz na stronie karolina store lub
w jakimkolwiek sklepie online – warto przejść przez poniższą procedurę : znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Można sprawdzić czy firma istnieje po nipie – Nip lub regon firmy wpisujemy na stronie
https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka kosztuje około 100 zł, a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej w chińskich sklepach daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena waha się między 1- 200zł a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.
Obsługa kilenta to żart, mija miesiąc od zamowienia, nie mam ani towaru, ani zwortu środków, o który prosiłam 9 dni temu, NIE POLECAM.
Czy zgłosiła Pani sprawę na Policję?
Przeczytaj mój komentarz.
A gdzie mogę znaleźć Pani komentarz albo proszę o kontakt pod adresem [email protected]
Zostałam oszukana przez ten sklep… Od września 2022 nie otrzymałam zwrotu środków !!! Pewnie jest nas więcej oszukanych przez ten sklep !!
Trzeba złożyć jakiś pozew zbiorowy!
Jestem za z tego co widzę jest nas wiele
Tak, ja też zamawiałam w listopadzie i nadal cisza, paczki brak
Ja to samo, poprosiłam o zwrot pieniędzy i nadal nie ma ani towaru ani pieniedzy
Proszę to zgłosić na policję
Mam to samo 😊
Przeczytajcie mój komentarz, mam nadzieje że pomoże.
Zostałam oszukana przez ten sklep uwazajcie paczka opłacona 2 miesiące zero odzewu brak kontaktu przez telefon czy fb…oszustwo!!!!!
MOżna odzyskać pieniądze, proszę wysłać wezwanie do zapłaty. Więcej w moim komentarzu
Nie polecam.
Zamowienie zrobilam we wrzesniu, miesiąc oczekiwałam na paczkę.
Odesłałam kilka dni później z powodu złego rozmiaru.
Od 1.5 miesiąca nadal oczekuję na zwrot pieniędzy ….
Fatalny kontakt z firmą.
Nie polecam
Przeczytaj mój komentarz
Dramat, jest 1 stycznia, zamówienie 4 listopada, oszustwo!!! Nie kupujcie bo stracicie pieniądze!!!
wyślij wezwanie do zapłaty możliwe że odzyskasz pieniądze, więcej w moim kometarzu
Ten sklep to jest porażka !!!!!!!
Oszukańce !!!!! O przelew domagam się miesiąc czasu i dzwonię słyszę że ta lalunia mówi że przekazuje to do działu płatności. Gówno prawda. Pieniędzy nigdy się nie odzyska.
Mi się udało, przeczytaj mój komentarz
Zamawiałam z Karolina store w listopadzie, dzwoniłam po świętach, przeprosili i obiecali, że paczka zostanie wysłana przed nowym rokiem i cisza. Teraz nawet telefonu nie odbierają!!! Masakra. Trzeba chyba pomyśleć by pójść zgłosić sprawę na policję
Ja od ponad miesiąca nie mam zwrotu pieniędzy. Oszukańce!
Ja też zamawiałam w listopadzie a dopiero 23 lutego odzyskałam pieniądze. Przeczytaj mój komentarz
Również zostałam oszukana, 21 listopada złożyłam zamowienie, prosiłam się o kontakt to dostałam odpowiedz ze robią wszystko by paczka jak najszybciej doszła do mnie. Telefony odrzucają, chciałam zwrot pieniędzy i tak nie ma ani towaru ani pieniedzy
ja też zamawiałam w listopadzie a dopiero 23 lutego odzyskałam pieniądze. Przeczytaj mój komentarz
W tym momencie ten sklep to Spicy Store więc proszę nigdy nic tam nie zamawiać. Oszustki
To moja druga transakcja w tym sklepie. Za pierwszym razem zamówienie przyszło z dużym opóźnieniem. Teraz mija już 2 miesiąc i nadal nie mam towaru. A oni przepraszają i obiecują poprawę. Czy ktoś już zgłaszał swój problem na policję?
przeczytaj mój komentarz
tez zostałam oszukana przez ten sklep i chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego, zostawiam swój adres mail [email protected]
Mi się udało, przeczytaj mój komentarz
Ja również zostałam oszukana. Nie polecam od października pieniędzy nie chcą oddac
Mi się udało, przeczytaj mój komentarz Może tobie też się uda odzyskać pieniądze
Również zostalam oszukana przez ten sklep. Co mogę z tym zrobić. Niby to 100 zl ale zawsze jest.
Kwota nie ma znaczenia czy to 50, 100 czy 500 zł każdy może wysłać wezwanie tak jak ja. Więcej w moim komentarzu
Odzyskałam pieniądze, może te informacje wam pomogą. Ja także zoatałam oszukana przez Karolina Store ( teraz nazwa zmieniona jest na Karolina Shop, a jeszcze wcześniej było Karolina Boutique). Dwa miesiące czekałam na zwrot, napisałam wezwanie do zapłaty opierając się na informacjach z różnych stron prawnych. Pieniądze na konto dostałam w ten sam dzień w którym Panie odebrały list. W załączniku macie wezwanie jakie ja wysłałam. Możecie napisać takie samo lub podobne ale ważne żeby były te wszystkie informacje o odsetkach, o terminie 7 dni i wpisie do rejestru dłużników. W zależności od sytuacji piszecie “zwrócony w terminie” lub “niedosterczony towar” lub coś w tym stylu. List musicie wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru. Nie znam się na prawie, napisałam to sama i odzyskałam pieniądze. Mam nadzieje, że wam również się uda. Powodzenia
Pani Angeliko, widzę, że udało się Pani uzyskać adres do zwrotu towaru- ja czekam od 8 kwietnia na wiadomość od Nana shop z informacją jak ma zwrócić towar- czy może mi Pani podać dane do zwrotu? Na messengerze nie odpisują mimo że widać iż odczytali…na smsy też, telefon milczy…już nawet napisałam pod ich najnowszym postem, ale ZERO odzewu…a w najblizszy piatek mija mi termin zwrotu….mogłaby Pani przesłać mi dane do zwrotu na maila- [email protected]
Składam pozew zbiorowy przeciwko firmie #Karolinastore #KarolinaShop #KarolinaBoutique #NaNaShop
Firma co jakiś czas zmienia nazwę, dlatego zamieszczam kilka nazw. Mi udało się rozwiązać swoją sprawę, jednak wiem że oszukanych osób jest więcej, a ponadto UOKiK powinien przyjrzeć się ich działalności.
Jeśli ktoś miał problem z tą firmą, proszę o opisanie swojej sprawy, podanie swoich danych (imie,nazwisko) + dodanie screenów rozmów, czy innych materiałów, które zostaną wykorzystane jako materiał dowodowy.
Mój mail: [email protected]
Teraz sklep nazywa się SpicyStore.pl i również zostałam oszukana. Pieniądze oddają od połowy czerwca i oddać nie mogą. Na maile odpisują grzecznie, ale typowo szablonowo – “proszę się nie martwić, niebawem pieniądze trafią na Pani konto” i tak od 3 tygodni. Jedna para spodni którą udało mi się dostać to żart, nierówno zszyte, z wiszącymi nitkami, źle się układają.. ehh szkoda nerwów.
Zakładam pozew zbiorowy przeciwko firmie #Karolinastore #KarolinaShop #KarolinaBoutique #NaNaShop
Firma co jakiś czas zmienia nazwę, dlatego zamieszczam kilka nazw. Mi udało się rozwiązać swoją sprawę, jednak wiem że oszukanych osób jest więcej, a ponadto UOKiK powinien przyjrzeć się ich działalności.
Jeśli ktoś miał problem z tą firmą, proszę o opisanie swojej sprawy, podanie swoich danych (imie,nazwisko) + dodanie screenów rozmów, czy innych materiałów, które zostaną wykorzystane jako materiał dowodowy.
Mój mail: [email protected]
Sklep zmienił nazwę na NaNa shop Zgierz. Co jest najdziwniejsze, że jest sklep z innymi artykułami NaNa-shop Stalowa Wola nazwa bardzo podobna i cos mi wygląda na to, że poniekąd podaja się pod inny sklep i stąd czerpią opinie ludzie. Sama sprawdzałam tak sklep przed zmianą nazwy i weszłam na opinie ale innego sklepu o bardzo podobnej nazwie. Myślę, że więcej jest takich osób.
Mi na szczęście udało się odzyskać pieniądze, ale tylko dlatego, że poinformowałam ich, że jeśli nie dostanę w ciągu 7 dni przelewu zgłaszam sprawę na policję oraz że znalazłam więcej Pań które zostały oszukane.
Może w ten sposób Panie spróbujcie i coś to pomoże.
Dzień dobrym wszystkim widzę wasze komentarze i chciałabym się swoją opinią podzielić zakupiłam dwa garnitury opłaciłam ponieważ za tą cenę nie kupi się nigdzie jednak ten czas się wydłużał postanowiłam anulować zamówienie mieli w ciągu 13 dni zwrócić a tu już ponad miesiąc i cisza razem to trwało od kwietnia 2023
Dzień dobry, w jaki sposób można anulowac zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane? Na ich stronie nie ma takiej opcji.
Zakup u Szanownej Pani to jedna wielka porażka…nie mam pojęcia skąd biorą zadowolonych klientów…chyba to są lewe konta…
Anulowałam swoj zakup bo od 15.05 moja paczka była w statusie na portalu inspost w przygotowaniu…
Panie mydla oczy że zwrot został przekazany do księgowości do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu…ale absolutnie nie zamierzam tego tak zostawić…więc nigdy w życiu nie polecam tam zakupów….!!!!
Angelika Poczkajska
Bardzo dziękuję za pomysł ,jak odzyskać pieniądze od Spice Story.
Wysłałam podobne pismo listem poleconym ze zwrotnym sms-owym potwierdzeniem odbioru i już w ciągu 7 dni od otrzymania listu zwrócono mi pieniądze,za 2 zamówienia ,za które nie mogłam doprosić się od 3 miesięcy.
Również zostalam oszukana przez sklep nana shop
Nie polecam! Baaaardzo długi czas oczekiwania, słaby kontakt ze sprzedawcą, towar dotarł po ponad 2 miesiącach po kilkukrotnym upominaniu się, 2 rzeczy w innej kolorystyce niż zamówione. Unikajcie!