Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Zamknij to pole wyszukiwania.

Jak odzyskać pieniądze jeśli zapłaciłeś karta kredytową i zostałeś oszukany:

 Jeśli płaciłeś kartą kredytową, możesz być uprawniony do obciążenia zwrotnego. Obciążenie zwrotne od firmy obsługującej Twoją kartę kredytową zapewnia zwrot pieniędzy, jeśli: nie otrzymałeś przedmiotu, przedmiot był uszkodzony lub otrzymałeś niewłaściwy produkt. Uważasz, że produkt lub usługa jest niespełniająca norm lub jest niezgodna z tym, jak została przedstawiona. Aby otrzymać zwrot pieniędzy zbierz wszystkie e-maile, wiadomości,  zamówienia i potwierdzenia zwrotów. Zrób zrzuty ekranu strony internetowej przedstawiające Twoje zamówienie i historię transakcji. Często musisz dostarczyć całą korespondencję do firmy obsługującej kartę kredytową jako dowód. A następnie wyślij wiadomości e-mail do swojego banku. Następnym krokiem jest skontaktowanie się z wystawcą karty kredytowej. Czas potrzebny na złożenie wniosku o obciążenie zwrotne to zwykle od 30 do 120 dni a proces ten różni się w zależności od sieci kart kredytowych:  Mastercard 45-120 dni, Viza 30 dni, American Express -bez limitu. Jeśli masz kartę kredytową za pośrednictwem swojego banku, warto najpierw skontaktować się z bankiem. Sieć kart kredytowych zwróci się do firmy i poprosi o odpowiedź na Twoje roszczenie. Często są oni bardziej chętni do obsługi obciążenia zwrotnego niż sieć kart kredytowych. Co jeśli bank odrzuci wniosek? Sprawdź przyczynę odrzucenia żądania obciążenia zwrotnego. Masz prawo przeczytać odpowiedź firmy, która Cię oszukała. Może możesz obalić ich argumenty dodatkowymi dowodami.

pl_PLPolish