Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Zamknij to pole wyszukiwania.

lovita.pl

opinie o sklepie / aby dodać komentarz - zaloguj się - kliknij w czerwoną ikonkę Google.

1 2 votes
Oceń sklep
Subskrybuj
Powiadom o
14 komentarzy
Inline Opinie
Wyświetl wszystkie komentarze

chciałabym zgłosić nierzetelny sklep: Lovita.pl
dokonałam zakupu w tym sklepie 9 czerwca biustonosze silikonowe, przesyłka wg śledzenia paczki doleciała do Polski 22 czerwca i utknęła w czasoprzestrzeni, moje 2 monity pozostały na etapie, iż każą mi czekać 60 dni na reklamację. Nie przejmują się brakiem dostawy, wyłudzają tylko pieniądze, zdecydowanie nie polecam robienie u nich jakichkolwiek zakupów

TRAGEDIA!!!!

 Jak bezpiecznie kupować online? (staramy się dodać taką informację do każdego sklepu) – zanim zrobisz zakupy w jakimkolwiek sklepie online – warto przejść przez poniższą procedurę – znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu + regulamin. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Można sprawdzić czy firma istnieje po nipie – NIP lub regon firmy wpisujemy na stronie:
https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
 Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka kosztuje około 100 zł, a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej w chińskich sklepach daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena waha się między 1- 200zł a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych. 

Jeśli masz jakąkolwiek opinie o lovita.pl
 podziel się nią na naszej stronie.  

Porażka. Towar zupełnie inny niż to co na zdjęciach.
Chciałam koszulkę na ramiączkach jako zwyczajną piżamę, w której mogę się pokazać bez zakrywania szlafrokiem. W rzeczywistości koszulka na piersiach jest prześwitująca, typowa bielizna erotyczna.
Taniej by wyszło gdybym zamówiła bezpośrednio z AliExpress. Jakość typowo ta sama, a cena… Podbita w górę konkretnie. Nie polecam… Za te pieniądze naprawdę nie warto

Wyłudzają pieniądze. Z kilku zamówionych produktów po półtora miesiąca dotarł 1 i to zamiast w rozmiarze XS to L. Oczywiście musiałam udowadniać zdjęciami, że produkt ma inny rozmiar. W końcu “uznali”reklamacje ale zamiast zwrotu pieniędzy zaproponowali 10% zniżki . Odmówiłam, po licznych kolejnych mailach, z kolejnymi zniżkami i każdorazową odpowiedzią, że nie chce zachować produktu tylko zwrot pieniędzy nadal tego zwrotu nie dostałam.
Odstapilam od umowy w zakresie pozostałych niedostarczonych produktów, jednak za nie zapewne też zwrotu nie dostanę. Ponoć były nieudane próby dostarczenia. Wg ich regulaminu kurier ma się kontaktować pod wskazanym przy składaniu zamówienia nr telefonu. Nie było żadnego telefony, nawet awizo w skrzynce nie było. Więc teraz ja mam udowadniać że produkty nie dotarły? Niby jak? Mam wysłać zdjęcie pustej skrzynki pocztowej?

Produkt w pełni niezgodny z ofertą. Sprzedaż w formie dropshippingu!!! Firma jest nieuczciwa, nieustępliwa. Sprzedawca z siedzibą w Polsce a zwroty po odstąpieniu od umowy kierowane są do Chin. Nagabują na zwrot 20% bez konieczności odsyłania niezgodnego produktu, byle pozbyć się „problemu”, zasłaniają się regulaminem sprzecznym z prawami konsumenta!!! Jedno wielkie oszustwo i szwindel. Ta firma zarabia na ludzkiej niewiedzy i wyłudza pieniądze! Szkoda zdrowia, pieniędzy i czasu! Nie polecam!!!

Rozmiarówka jest totalnie błędna. Miseczka B jest tak mała, że może 12 latka w to wejdzie. Sprzedający nie chcę przyjąć reklamacji ani zwrotu. Pachnie mocnym oszustwem!!!! Jak poprosiłam o adres do wysyłki towaru kontakt sie urwał.

Wysyłają produkty bezpośrednio z Chin. Każdy w innej przesyłce. Masakra! To po prostu anty-ekologiczna firma.

A na stronie twierdzą że wysyłają z Polski. Jakbym chciała taką wysyłkę zrobiłbym zakupy na aliexpress czego nie robie właśnie ze względu na taki styl wysyłki.

Oszuści. Powinni iść do więzienia.

Kupiłem coś dla żony kiedy zorientowałem się że trzeba czekać do 60 dni na przesyłkę chciałem zrezygnować takie mam prawo jednak nie przychylny sprzedawca poprostu olal mnie i napisali ze jak przyjdzie przesyłka to mogę jej nie odbierać i jak dojdzie do sprzedawcy to oddadzą pieniądze czyli kolejne 60 dni nie polecam zakupów w tym sklepie ,w dzisiejszych czasach czekam na przesyłkę 2 -3 dni a nie 2 miesiące

Poprostu banda oszustów!!!! Brak słów aby to komentować…..

Sklep Lovita.pl ,uwaga oszuści towar z chin, po odesłaniu brak zwrotu środków , naciągacze straszni, zapomnijcie o odzyskaniu pieniędzy, stanowczo odradzam

Tragedia….dostałam strój kąpielowy rozmiaru S a zamawiałam L …kazali mi zrobić zdjęcia z metrowką bo niby mam się nie sugerować rozmiarem z metki ,nie wspomnę że podczas mierzenia wymiary nawet nie spełniają kryteriów z opisem na stronie jeśli chodzi i rozmiar S bo to raczej XS .. teraz chcą mnie zadowolić 20%zwrotow kosztów – zapłaciłam 130 zł i każą strój sobie zostawić…tylko po co …mam sobie go sama sprzedać by mi się zwróciło… porażka…nie polecam

Nie polecam tego sklepu!!!! Zwodzili nas przez tydzień gdy chcielismy zwrócić towar- zadnego kontaktu ze sklepem poza automatyczna sekretarka- zandego adresu zwrotu-kazdego dnia te same tresci az w koncu ze termin na zwrot towaru minał i pozdrawiaja serdecznie! kaszana celowe zagrywki aby nie zwracać pieniedzy klientowi…

14
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
pl_PLPolish