Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Close this search box.

nowinky.pl

opinie o sklepie / aby dodać komentarz - zaloguj się - kliknij w czerwoną ikonkę Google.

1 2 votes
Oceń sklep
Subscribe
Powiadom o
5 komentarzy
Inline Opinie
Wyświetl wszystkie komentarze

Kontakt z obsługą dramatyczny!

Otrzymałam zdecydowanie nie ten rozmiar, mimo zapewnienia, że rozmiar będzie zgodny z podanym na stronie. Zwróciłam towar, nie odebrali paczki. Już jestem stratna 155 zł. Zero kontaktu. Uwaga! Firma ta nie ma telefonu, kontakt tylko przez maila. Oszuści. Uważajcie!

Zakup online dokonany i opłacony 16 grudnia. Do 23 grudnia cisza. Po kontakcie okazało się, i tu cytat: “Niestety, ale przedmioty zamówione przez Państwa są niedostępne, aktualnie próbujemy dowiedzieć się od producenta, czy w najbliższym czasie będzie możliwa nowa dostawa” I ku mojemu zdziwieniu postanowili się dalej pogrążać: “ogłoszenia są sprawdzane przez automat, i usuwane jeżeli towar jest niedostępny, jednak trochę to trwa”

sklep pojawia się pod nową domeną maniollo.com

Zanim kupisz na stronie nowinky.pl
 lub w jakimkolwiek sklepie online –  warto przejść przez poniższą procedurę : znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Można sprawdzić czy firma istnieje po nipie – Nip lub regon firmy wpisujemy na stronie
 https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
 Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka kosztuje około 100 zł, a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej w chińskich sklepach daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena waha się między 1- 200zł a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.

5
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
pl_PLPolish