Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Zamknij to pole wyszukiwania.

Jak odzyskać pieniądze jeśli płaciłeś PayPal i zostałeś oszukany: jeśli kupiłeś produkt i chcesz go zwrócić możesz poprosić o zwrot zrealizowanej płatności, kontaktując się ze sprzedawcą. Poproś sprzedawcę, aby przeszedł na stronę Szczegóły transakcji dla Twojej transakcji i kliknął Zwrot pieniędzy. Możesz poprosić o zwrot pieniędzy do 180 dni po zapłaceniu za przedmiot. Oto jak znaleźć informacje kontaktowe sprzedawcy, aby poprosić o zwrot pieniędzy: Na stronie Podsumowanie wybierz transakcję, którą chcesz anulować. Skorzystaj z danych kontaktowych, aby wysłać e-mail do sprzedawcy. Podaj wszystkie istotne informacje, takie jak numer faktury i data zamówienia. Co się stanie, jeśli sprzedawca odmówi zwrotu pieniędzy? Możesz mieć możliwość otwarcia sporu w Centrum rozstrzygania, jeśli nie otrzymałeś przedmiotu, otrzymałeś coś, co nie pasuje do opisu sprzedającego lub jeśli płatność nie została autoryzowana, w przypadku gdy sprzedawca nie zgadza się na zwrot pieniędzy. Powszechna sztuczka stosowana przez oszustów: gdy zamówienie nie zostanie wysłane przez długi czas i zapytasz przez e-mail – odpowiedzą, prosząc o cierpliwe czekanie. Możesz albo nic nie otrzymać, albo jakiś produkt niskiej jakości. Następnie, jeśli poprosisz o zwrot pieniędzy, zaoferują częściowy. Aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy, zażądają wysłania produktu do Chin na własny koszt, co będzie kosztować więcej niż sam produkt. Nawet jeśli odeślesz przedmiot, jest mało prawdopodobne, że otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Zamiast tego możesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy, jeśli złożysz skargę do PayPal, że produkt jest niezgodny z opisem. Przeczytaj „Jak poprosić o zwrot pieniędzy?” na PayPal:

https://www.paypal.com/us/cshelp/article/how-do-i-get-a-refund-help100

 

pl_PLPolish