We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Jakość wykonania produktu na bardzo niskim poziomie. Produkty po zakupieniu nie pokrywają się z tym co widnieje na stronie sklepu. Instrukcja – jak zrobić bezpiecznie zakupy w sieci: zakupy online należy rozpocząć od znalezienia na stronie sklepu danych rejestracyjnych przedsiębiorcy, adresu oraz danych do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem.
Właśnie ja się tak dałam oszukać, mąż podesłał mim link do strony, że podoba mu się ta kurtka, chciałam zrobić mu niespodziankę i ją zamówiłam przyszła ale zupełnie inna zwykła tandeta odbiegająca w 100 % od tego co było na zdjęciu a co jest w rzeczywistości, chcę ją zwrócić ale nie można się ze sprzedawcą skontaktować
Też dałam się oszukać. Otrzymałam bubel, klapki za 189 zł. Miały być rewelacyjne z firmy Puma, ortopedyczne, itd. Otrzymałam badziewie. Negatywne komentarze są prawie natychmiast usuwane. Co można z tym zrobić?
Żona kupiła buty, przyszły ale ….Tu mógłbym napisać wszystko to co Pani Kamila Żołądkiewicz .Uczuliłem już żonę że ma weryfikować sklepy w internecie ale trzeba by było coś z tym zrobić aby więcej ludzi się nie nabierało.
Nigdy w życiu nie kupujcie nic ze strony saerdstores. Zostałam oszukana. Wysłali jakąś tandetę i nie można się ze sklepem skontaktować. Straciłam 200 zł.
Uwaga !!!
Nic nie kupujcie w tym sklepie po zakupie niema możliwości zamiany
lub zwrotu jednym słowem lipa jak również towar nie zgodny z opisem
UWAGA
W całym zakresie popieram osoby, które zostały oszukane przez “saerdstores”
Otrzymany wyrób, latarka, w żaden sposób nie przypomina tego ze zdjęcia i opisu.
Oczywiście nie mogę się skontaktować, a wyrób chcę zwrócić
Zrobiłem błąd nie sprawdzając firmy i ponoszę twego konsekwencje.
Zgodnie z jedną z opinii powiadomię jeszcze Rzecznika Praw Klientów
Jestem zły miała kupiłem kurtkę F4 a przyszła ina kurtka nazwa FASHION G mi
Nie polecam zamówiłem kurtkę 4f a przysłali mi …….. 200 zł poszło do kosz.Jakość wykonania jest najgorsza jaką widziałem tak jak mówię kurtka słabego wykonania ostrzegam przed tym sklepem!!!
Bardzo proszę nie zamawiać na tej stronie oszuści. Teściowa zamówiła buty przyszło wgle co innego. Nie można się z nimi skontaktować nie ma podanego numeru jak i Facebooka nic a nic i to podejrzane. A na email tylko odpisuje że rozpatrzą sprawę i to nie po polsku ani nic. Pieniądze zmarnowane warto patrzeć na opinię i na kontakt.pozdrawiam czytających
Ludzie! Nigdy nie kupujcie w tym sklepie!
Zamiast klapek Puma otrzymałam gówno!
200 zł do śmietnika!
Ten sklep to OSZUŚCI
Otrzymałam takie gówno zamiast klapek Puma za 200 zł
Śmierdzące i załamane
Sklep nie odpowiada w ogóle na email
Witam również dałam się oszukać zakupując klapki PUMA dostałam jakiś chiński shit. Oszukują ludzi. . 🙁
Wczoraj otrzymałam zamówione klapki PUMA kolor niebieski rozmiar 40.
W paczce były zwykle chińskie klapki w kolorze czerwonym rozmiar 41.
Zostałam wyrolowana na 200zl. Czy ktoś może poradzić jak odzyskać kasę
Zostałam oszukana. Zamiast klapków puma,dostałam takie badziewie, że aż przeraza. Zapłaciłam 189 złotych. Co na to firma Puma? Na fb usuwane są negatywne komentarze. Nie odpowiadają na e-maile na temat zwrotu
Napisałam taki sam komentarz poniżej. Ma pani pomysł,co z tym zrobić? Pisałam 4 razy e-maila, bez odzewu.
To oszuści.Nie kupujcie nic w tym sklepie. Kupiłam rzekomo rewelacyjne klapki ortopedyczne, itd. z firmy puma,aotrzymałam takie badziewie nienadające się do niczego. Nikt nie odpowiada na e-maile. Na fb usuwają negatywne komentarze w ciągu 5 minut.
Od 16 dni oczekuję na zamówione buty.
Wysłałem 4 maile bez żadnej reakcji.Należy unikać tych oszustów.
Oszuści, oszuści,oszuści!!!
Tyle o tej firmie mozna powiedzieć. Zakupiony towar w tym wypadku klapki niby pumy wogole nie przypominaja tych ze zdjęcia. Nie kupujcie bo tylko stracicie. Poza tym zero odzewu pisalam juz kilka maili i nic. Jutro zgłaszam sprawę na policję a że mój brat tam pracuje to sprawa myślę że szybko się rozwiąże. Aczkolwiek nie polecam tego sklepu- jedno wielkie oszustwo!!!
Potwierdzam wszystkie poprzednie opinie. Zamówiłam sandały z Puma ,za 189 zł, a przyszło coś tak brzydkiego i totalna chinszczyzna ,w ogóle niepodobne do towaru ze zdjęcia. Czy komuś się udalo skutecznie załatwić zwrot ? Zamierzam zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta
Witam , znalazł ktoś jakiś sposób żeby się z nimi skontaktować?
Potwierdzam, oszuści, omijać szerokim łukiem.
Witam.Popieram wszystkie opinie, totalne badziewie, chińskie buty nie warte tej ceny.
Nie można zwrócić, a nawet wymienić. Przysłali nam zupełnie inne buty a dla nich wszystko ok.
Dostali zdjęcie zamówienia i zdjęcie trzymanych innych butów i dalej nie widzą problemu. Oszukują ludzi, uważajcie. Totalne dno.
Też dałem się oszukać na klapki puma. Ale teraz co tydzień zamawiam produkt z ich strony i gdy kurier przyjedzie nie odbieram paczki (odmowa przyjęcia) koszty zwrotu i wysyłki ponosi kupujący . Już tak zrobiłem 15 razy , chociaż tak mogę się zrewanżować.