Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Zamknij to pole wyszukiwania.

sandbella.com

opinie o sklepie / aby dodać komentarz - zaloguj się - kliknij w czerwoną ikonkę Google.

1.6 8 votes
Oceń sklep
Subskrybuj
Powiadom o
64 komentarzy
Inline Opinie
Wyświetl wszystkie komentarze

Jakość wykonania produktu na bardzo niskim poziomie. Produkty po zakupieniu nie pokrywają się z tym co widnieje na stronie sklepu. Instrukcja – jak zrobić bezpiecznie zakupy w sieci: zakupy online należy rozpocząć od znalezienia na stronie sklepu danych rejestracyjnych przedsiębiorcy, adresu oraz danych do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem. Zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.

porownaie.jpg

Produkty po zamówieniu nie pokrywają się z tym co widzimy na zdjęciach sklepu.

Odradzam zakupy w tym sklepie. Otrzymany towar nie ma nic wspólnego z zamówionym. W odpowiedzi na reklamacje wysyłają przygotowaną regułkę. Zwrot towaru nieopłacalny.

Zdjęcia “podobno” tej samej sukienki

inbound3539523880212117021.jpg
inbound4551821795842063948.jpg

OSTRZEGAM wszystkich przed firmą Sandbella.pl !
Zamówiłam 20 kwietnia 2 sukienki, z czego jedna przyszła ale taka, że sprzątaczka do sprzątania nie założyłaby jej a na drugą czekam. Chciałam odesłać ją na adres w Słubicach ( skąd ją otrzymałam) ale jest bardzo utrudniony kontakt z tą firemką – krzakiem..w końcu łaskawie przysłali mi adres do Chin, żebym odesłała te sukienki. Jednak nie otrzymałam drugiej jeszcze, a z pewnością odesłałabym obydwie . Więc zawiadomiłam już PIH. Sandbella jest mi winna 235 zł . To złodziejska firma i nie ujdzie jej to na sucho !

Produkty nie zgodne z opisem, szkoda pieniędzy. Lepeuj zamówić na allieksprea za 10zl

Najgorszy mój zakup. Zapłaciłam prawie 100 złotych za sukienkę, która nie nadaje się do niczego prócz spania (ze względu ma materiał). Mało tego miała być z długim rękawem a przyszło coś na wzór 3/4. Po krótkiej rozmowie okazało się, że zwrot do Chin i jest mało opłacalny. W trakcie negocjacji otrzymałam ofertę i teraz uwaga: rabat przy następnych zakupach na 20 bądź 30%? już nie pamiętam dokładnie. Finalnie oddali mi 40 złotych na konto i ta ,,sukienka,, została u mnie. Jedyny plus był taki, że negocjując zwrot trafiłam na miłego faceta i obyło się bez nerwów. Nigdy wiecej Sandbella!

Zgadzam się, sklep wysyla szmaty nie mające nic wspólnego z tym co jest na zdjęciach.proby odesłania tego,do Chin nie przyniosły skutku bo nie dostałam konkretnego adresu do zwrotu. Koszt odesłania 65zl,odpuściłam bo uznałam ze i tak pewnie nie oddadzą pieniedzy:(

Żenada!!! A sklep nie widzi problemu. Twierdzi że otrzymany towar jest poprawny!!szmata nie nadająca się do niczego!

Dodaje zdjęcia.

inbound3392499327537668144.jpg

lulany kopia 2ssss.jpg

Rozważam pozew dotyczący praktyk tej firmy, jeśli ktoś również jest zainteresowany poproszę o informację na maila: [email protected]

Czekam na zamówiony sweterek. Pierwszy raz spotkałam się z taką firma, mimo że zamawiam ciuchy przez internet od lat. Czas oczekiwania na przesyłkę przedłuża się i dopiero to skłoniło mnie do sprawdzenia opinii o sklepie… I tu dopiero otwieram oczy. Nauczka na przyszłość-najpierw opinia, później zamówienie. Cierpliwie poczekam. Ale na pewno nie odpuszczę. Takie firmy trzeba napiętnować. Jeśli będzie taka możliwość dołączę do pozwu zbiorowego.

Zakupy w tym sklepie,to porażka. Ubrania,to szmaty z poliestru,buty z niedoklejonymi podeszwami. Towar każą odsyłać do Chin na koszt konsumenta. Odradzam zakupy w tym sklepie,bo to oszuści.

I co Pani zrobiła,przepraszam,ze pytam,ale nie wiem co mam robic.

Też przyłacze sie do pozwu zbiorowego,to oszustwo…Proszę o kontakt,jakby co….

Ka tez sie dołączam. Proszę o szczegóły

Rzeczy z Sanbeli to TRAGEDIA.Zla jakość,rozmiar,dostałam pół z zamówionych i po 40 dniach.

Dzień dobry, kilka dni temu również zamówiłam ciuchy z tej strony. Przed chwilą zaczęłam czytać opinie o sklepie i jakości towarów… Jestem przerażona… Wydalam 200 zł. Napisałam do nich, że rezygnuję z zamówienia. Tylko mam problem czy sama mam znaleźć druk do anulowania zamówienia czy oni go wyślą? Można się z nimi kontaktować telefonicznie? Bo na stronie jest mail. Proszę o pomoc. Pozdrawiam MONA

Warto zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem : https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

No cóż, rzeczy nadają się w zasadzie do niczego.
Sprzątaczka ma lepsza ścierkę do podłogi niz te łachmany.
Zwrot…oczywiście można się bujać, ale potrwa to kilka miesięcy, albo przyjąć łaskawie jakiś rabat na kolejne zakupy lub zwrot kosztów przesyłki 50 pln.
Niestety, należę do osób które nie idą na łatwiznę więc pobawię się w zwroty do Chin.
Ale sprawę skieruje również do UOKiK i rzecznika praw konsumenta.
Zatem ODRADZAM zakupy w tej “firmie”.

Jakaś porażka ten sklep. Sukienka z innego materiału niż na zdjęciach. Chciałam dokonać zwrotu, napisałam do nich na [email protected] i niestety podali mi adres zwrotny do Chin, gdzie przesyłka kosztuje 89zł co się wcale nie opłaca. Koszmar…oszuści.

Otrzymałam zamówiony ok miesiąc temu komplet, który zamówiłam on line. Na zdjęciach wygląda świetnie, za to rzeczywistości to sztuczny w stu procentach łach, który nie wiem czy wykorzystam nawet w domu. Fatalny zakup i nauczka na przyszłość. Strzeżcie się takich firm bo tandeta i chłam zamiast jakości.

Szanowne Panie, również padłam ofiarą oszustwa tej firmy. Przysłana sukienka totalna szmata. Pieniądze odyskalam bez odesylania do Chin. Otóż trzeba firmie zakomunikować, że odstępują Panie od umowy z powodu wady ukrytej rzeczy. Na stronie urzędu ochrony konsumenta są odpowiednie formularze. W przypadku wady ukrytej to sprzedający ma obowiązek zamowic kuriera. Reasumując trzeba napisać do firmy, że prośba o przysłanie, kuriera gdyz rzecz ma wadę ukryta i odstepuja Panie z powodu wady ukrytej. Sandbella tego nie robi, jest to dla niej nieopłacalne. W tym momencie zaczynają się negocjacje. Piszą o rabacie i pozostawieniu rzeczy u Państwa. Najpierw zaczynają od kilku złotych, ale proszę sie na to nie zgadzać na ugodę i częściowy rabat. W moim przypadku wynegocjowałam 100% zwrot za sukienke, która została u mnie. Zapłaciłam tylko za jej przysłanie do mnie. Nie ma tragedii. W razie pytań chetnie pomogę [email protected]

Pani Justyno jeśli można proszę o kontakt dziekuje

Od 40 dni czekam na paczkę, piszę do nich żądanie zwrotu kasy, ale odpisuje mi po polsku niby automat.

Przestrzegam! Obecnie po ponad 2 miesiącach czekania na przesyłkę i odbiorze rzeczy, których nie zamawiałam oraz braku tych, które zamawiałam prowadzę dyskusje z Sandbellą w sprawie reklamacji.

W odpowiedzi na ich propozycję natychmiastowej spłaty części zadośćuczynienia w ramach uznanej przez Sandbellę reklamacji zażądałam zwrotu całej zapłaconej kwoty, prawie 600 złoty, z tytułu odstąpienia przeze mnie od umowy kupna/sprzedaży zawartej w październiku.

Odstąpienie to spowodowane jest nie tylko wadami ukrytymi zamawianych ubrań, a mianowicie: całkowita niezgodność rozmiarów, materiałów, kolorów, jakości wykonania (szycia i wykończenia). Są to rzeczy, które ubrania mogą przypominać tylko z nazwy i w żaden sposób nie kojarzą się z praktykami nawet najtańszych chińskich szwalni, ale również BRAKIEM REALIZACJI W TERMINIE całego zamówienia

Sandbella nie dostarczyłą mi 3 zamawianych rzeczy, a w jakimś przedziwnym gratisie, czy przez pomyłkę z ich strony, dostałam niewymiarową bluzę z bliżej nieokreślonego materiału, nienadającego się nawet na szmatę.

W załączeniu przesyłam zdjęcia dostarczonych produktów, które skrajnie odbiegają wszelkimi parametrami od oferowanych przez firmę Sandbella (AUSTIN TECH LIMITED, Londyn HA4 7AE, Wielka Brytania) na stronie http://www.sandbella.com, a które dostarczono po upływie ponad 2 miesięcy od złożenia zamówienia, co zasadniczo poddaje w wątpliwość stosowanie przez Sandbellę praktyki fair trade. Proszę was o kontakt i pomoc w sprawie: [email protected].

Zrzut ekranu 2021-12-21 o 19.56.26.png
269400440_2665375547102836_5555370085753374838_n.jpg
267659430_4911936438836574_4519211278939912351_n.jpg
264678223_984185315513493_5313853795059073498_n.jpg
266955962_472459411018292_454761187604003981_n.jpg
263924301_208870981437722_8640745234000798040_n.jpg
268488083_1078117012989139_7483812335470109949_n.jpg

Jestem zainteresowana pozwem dotyczącym praktyk firmy Sandbella. 
Jestem właśnie w trakcie żądania zwrotu całej zapłaconej Sandbelli kwoty w dniu 25.10.2021 r. kwoty, tj. 557,51 zł, z tytułu odstąpienia przeze mnie od umowy kupna/sprzedaży zawartej z Sandbellą na odległość w dniu 25.10.2021 r. 
Odstąpienie to spowodowane jest nie tylko wadami ukrytymi zamawianego towaru (ubrań) częściowo dostarczonego dopiero w dniu 18.12.2021 r., a mianowicie: całkowita niezgodność rozmiarów, materiałów, kolorów, jakości wykonania (szycia i wykończenia) czegoś co ubrania może przypominać tylko z nazwy i kojarzy się z praktykami wbrew fair trade, ale również BRAKIEM REALIZACJI W TERMINIE całego zamówienia.

W załączeniu przesyłam zdjęcia do dziś niedostarczonych przez http://www.sandbella.com produktów (zdj. nr: 1, 2, 3) oraz zdjęcia dostarczonych produktów (zdj. nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9), które skrajnie odbiegają wszelkimi parametrami od oferowanych przez firmę Sandbella (AUSTIN TECH LIMITED, Londyn HA4 7AE, Wielka Brytania) na stronie http://www.sandbella.com, a które dostarczono po upływie prawie 2 miesięcy od złożenia zamówienia, co zasadniczo poddaje w wątpliwość stosowanie przez Sandbella.com praktyki fair trade.

kontakt: [email protected]

Zrzut ekranu 2021-12-21 o 19.56.26.png
6.jpg
7.jpg
4.jpg
?.jpg
5.jpg

Jestem zainteresowana pozwem zbiorowym

chciałam wystawić najgorsza opinie jaka tylko można. Przysyłają szmaty, które się do niczego nie nadają. Uważajcie na tych oszustów!!!!! Pseudo sklep Sandbella oceniam całkowicie na minus !!!!

Zamawiałam sweter a przyszło coś co nie przypomniało jego.

Przyszlo

Beznadziejna firma, kupiłam sukienkę w grudniu nie mam jej do ten pory, a jest luty. Brak pieniędzy, brak sukienki. Nie kupujcie tam!!!

Zamówiłam 2 miesiące temu sukienkę a do tej pory nie dostałam nawet powiadomienia dzisiaj gdybym nie napisała do nich to nie dowiedziała bym się ze sukienka nie dotrze i ze jest uszkodzona wiec poprosilam o zwrot kosztów nie polecam tej firmy

Zamówiony towar zupełnie inaczej wygląda, oszustwo. Czy ktoś zgłaszał ten sklep?

Interesuje mnie dołączenie się do pozwu zbiorowego [email protected]

Po zamówieniu coś mnie tknęło żeby poczytać opinie, które są jakie są. Szczęście, że jeszcze nie wysłali mojej paczki i mogłam anulować zamówienie ( takie jest prawo póki nie wyślą paczki można anulować zamówienie). Odpisali mi, że pieniądze zwrócą w przeciągu 2 dni, więc czekam teraz na zwrot kasy.

Otrzymała Pani zwrot pieniędzy ?

Odradzam. Ponad dwa miesiące temu złożyłam zamówienie i do tej pory do mnie nie dotarło. Pisałam dwa razy to proszą o cierpliwość i że czas dostawy trwa do 35 dni roboczych, dziś mija 36 dzień i choć napisał o tym to proszą o cierpliwość i że czas dostawy trwa 35 dni. Dostalam30% rabatu na następne zakupy. Ale już nic więcej nie zamówię na ich stronie.

😱 Jak czytam te komentarze to aż mnie głowa rozbolała 🤕 właśnie 12 kwietnia zamówiłam 3 rzeczy, wczoraj próbowałam anulować zamówienie ale okazało się że już zostało wysłane. Ale czytam regulamin w którym jest taki zapis
1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w okresie pomiędzy dokonaniem zamówienia a wydaniem przesyłki. Odmowa odbioru przesyłki równoznaczna jest z oswiadczeniem o odstąpieniu od umowy. Czy jak nie odbiorę przesyłki to jest szansa na odzyskanie pieniędzy od tych oszustów?

Oni sami tak twierdzą. Zrobiłam tak samo jak Pani. Chciałam na następny dzień po zamówieniu odstąpić od umowy. Odpisali, że przesyłka została wysłana, w co nie wierzę. Pocisnęłam z nimi, żeby wiedzieli, że nie jestem kimś, kto łatwo się poddaje. odpisali, że jak nie przyjmę przesyłki to zwrócą mi pieniądze…Zobaczymy…Może jest tu ktoś, kto otrzymał zwrot pieniędzy po nieprzyjęciu przesyłki?
Pozdrawiam serdecznie.

I zwrócili pieniądze jak nie przyjęła Pani przesyłki ?

Wiatm wszystkie oszukane klientki. Ja też zamówiłam sukienki przed sprawdzeniem komentarzy. No cóż człowiek uczy się na błędach. Chciałam dzień po zamówieniu odstąpić od umowy. Dostałam wiadomość, że przesyłka została już wysłana, w co wątpię, że w tak krótkim czasie. Nie mam zamiaru szybko się poddawać. Koresponduję z nimi mailowo. Na szczęście rozmawiam z żywą osobą i komunikacja przebiega sprawnie, więc tu plus. Powiedziano mi, że jeśli nie przyjmę przesyłki, to zwrócą mi pieniądze. Przeczytałam teraz komentarz jednej z klientek, że taka wzmianka jest w regulaminie. Chyba muszę go dokładnie przeczytać. Czy ktoś miał taką sytuację, że nie przyjął przesyłki i otrzymał zwrot pieniędzy? Pozdrawiam serdecznie.

Witam Ja rowniez zamowilam marynarke przed przeczytaniem jakichkolwiek opinii, rowniez nie moge odstapic od umowy. Jestem zainteresowana pozwem.

Myślała Pani o tym żeby nie przyjąć przesyłki ?

Myślicie ze anulują zamówienie i oddadzą mi pieniądze ? Złożyłam zamówienie po czym weszłam na opinie i napisałam e mail o anulowanie.

Zamówiłam sukienkę na stronie Bodariri.com, po czym dostałam mailowe potwierdzenie zakupu z dwóch stron, czyli właśnie z Bodariri i z Sandbelli. Sukienka dotarła do mnie także z metką firmy Sandbella, czyli najwyraźniej te strony są ze sobą połączone. Zamówienie dotarło po 24 dniach oczekiwania: sukienka zamówiona 2 maja 2022, a dotarła 26 maja 2022. Odnośnie rozmiaru: zamówiłam S i na mnie pasuje. Sukienka jest podobna do tej ze zdjęcia, CHOĆ NIE IDENTYCZNA. Ja osobiście po przeczytanych komentarzach bałam się, że będzie gorsza, a w ogólnym rozrachunku jestem zadowolona jak za tę cenę (140 zł z przesyłką). Paczka dotarła za pośrednictwem kuriera Inpost i była zapakowana w woreczek strunowy.

Screenshot_20220527_114953.jpg
IMG_20220527_114931_resized_20220527_120659943.jpg
IMG_20220526_215651_resized_20220527_125232910.jpg

Złożyłam 05.06.22 w sklepie sandbella zamówienie na prawie 500zł, po czym przeczytałam opinie o sklepie i już 06.06 wysłałam im oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Nie dostałam żadnej wiadomości zwrotnej od nich! Jestem pełna obaw, że straciłam tę kasę !

Ja dziś miałam odentyczną sytuację, ciekawe czy się w ogóle odezwą.

Odpisal dziś automat, ze przesyłka została nadana i nie mogą anulować juz! Bzdura totalna, ponieważ każą czekać na numer paczki, to jak juz wyslali? W niedzielę zamówienie, wczoraj oświadczenie i już niby wysłali. No dałam się nabrać. W każdym bądź razie nie zamierzam odebrać rzeczy i wtedy zobaczymy czy kasę zwrócą. I pewnie zejdzie z tym parę miesięcy 🤷‍♀️ za głupotę niestety trzeba zapłacić 🤦‍♀️

Dziś 07.06 zamówiłam 3 sukienki na stronie czytając opinie na stronie sklepu. Po wygooglowaniu opinii na temat sklepu przeraziłam się i od razu napisałam pismo w sprawie odstąpienia od umowy. Ciekawa jestem jak się to rozwiąże.

Zamówienie złożone 3 kwietnia na kwotę 98,99zł, niby 6 kwietnia wysłano(dostałam o takiej treści maila:z powodu pożaru w serwerowni OVH zostało wysłane z opóźnieniem) ,do dzisiaj nie mam przesyłki, 25 maja napisali, że są opóźnienia z kontrolą celną, i jeśli nie chce już tej przesyłki to mam nie odbierać i pieniądze zostaną zwrócone.Dla mnie ta firmą jest oszustem, i nie polecam nikomu zamawiać z tej strony, bo to tylko strata pieniędzy.

Jak by można było dać jakąś ujemną gwiazdkę to bym dała ta firma i jej podobne nie powinny istnieć na rynku czyste oszustwo i naciąganie nieświadomych ludzi gdzie i z kąd kupują i co kupują a jakieś propozycje zwrotu kosztów przesyłki wielokrotnie poniżej wartości zamawianych produktów to jakaś kpina podawanie zawyżonych cen przesyłki zwrotnej byleby zniechęcić do zwrotu chore poprostu współczuję sobie i innym również

Złodzieje i oszuści! Sandbella to tylko zdjęcia. Czy macie sposób na odebranie pieniędzy?

Brak zamówionego towaru od 4.06.2022 brak zwrotu pieniędzy. Mydlenie oczu że problemy techniczne i takie tam. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym pseudo sklepie.

Zamowienie złożyłam 19.06 na kwotę 210zl bez groszy plus 40zl przesyłka szkoda robić zdj żeby pokazać co przyszło….. napisałam reklamacje jak jedna z oszukanych pan radziła targowali się ,ze 40 zł oddadzą bo jest zgoda potem 80 zł a ma koniec 100zl i mogę zostawić towar , ale co ja z tym zrobię nawet okien nie da rady umyć!!!! Poza zgłoszeniem do Rzecznika Praw Konsumenta czy ktoś pisał pozew zbiorowy?

Sandbella to jeden wielki wałek. Ciuchy że strony mają się ni jak do tego co wysyłają. Omijać ten sklep szerokim łukiem!

20220906_180556.jpg
Screenshot_20220906-153511_Samsung Internet.jpg

Niestety, ja mam takie samo zdanie… Nie polecam! Czekałam na sukienkę ponad 2 miesiące. Kiedy przyszła okazała się zupełnym przeciwieństwem tego co było widoczne na zdjęciu, kolor, materiał jak i rozmiar. Często kupuje online,ale dawno nie spotkałam się z takim oszustwem. 🙁

Uwaga, oszuści.
Zamówienie opłacone – nie dostarczone…. Obawiam się, że już nigdy. Śledzenie przesyłki wskazuje, że nadal jest w drodze… Gorąco odradzam zakupy

Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam!!!! Towar nijak się ma do przedstawionego na zdjęciu. Porażka! Tym, którzy już niestety(jak i ja) kupili te, nie wiem nawet jak to nazwać, powiedzmy poliestrowe tandetne ciuchy, radzę, aby odesłali przesyłkę i pisali mejle o zwrot pieniędzy. Już chciałam odpuścić, ale napisałam do Sandbella i o dziwo po 5 dniach środki na koncie.Udało się po 3.5 miesiąca!! Gdybym się nie odezwała, sami by nie zwrócili środków. Nie dajcie „nabić się w butelkę”!

Oszuści, odmówiłam przyjęcia paczki od kuriera, poszedł do nich zwrot, czekalam na zwrot pieniędzy a oni 2 tygodnie później bez podania maila, wię bez informacji od kuriera, że wiezie przesylkę podstępnie przysłali ją po raz drugi, którą nieświadomie odebrała moja córka. Nie dajcie się oszukać, że wystarczy nie odebrać od kuroera i będzie zwrot, To nieprawda, będą się bawić z człowiekiem w ciciubabkę do skutku aż ktoś przez przypadek odbierze, albo kurier wrzuci za ogrodzenie, lub do skrzynki

Witam od 6 marca czekam na przesyłkę i nic . Myślę że firma Sandbella to jedno wielkie oszustwo. Zero towaru i zwrotu pieniędzy .

Przestrzegam wszystkich to oszuści płacisz z góry a potem nic ani towaru ani kontaktu ze sklepem

To nie sklep tylko oszustwo. Płacisz przy zamówieniu i to koniec kontaktu ze sklepem. Czekam na zamówienie 7 miesięcy i na pewno już go nie otrzymam.Wysylam zapytanie na ich pocztę ., wysłałam tych pytań ok 30 i otrzymuję wciąż tą samą wiadomość o tej samej treści że ich doświadczony zespół specjalistów już się zajmuje moją sprawą.myślę że to odpowiada automat. Suma sumarum jeśli nie chcecie stracić swoich pieniędzy to omijajcie tych oszustów szerokim łukiem

64
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
pl_PLPolish