Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Close this search box.

stylowka.com

opinie o sklepie / aby dodać komentarz - zaloguj się - kliknij w czerwoną ikonkę Google.

1 2 votes
Oceń sklep
Subscribe
Powiadom o
5 komentarzy
Inline Opinie
Wyświetl wszystkie komentarze

Aby dodać komentarz, trzeba kliknąć ikonkę jak na zdjęciu poniżej.

logowanie666 .jpg

Jakość wykonania produktu na bardzo niskim poziomie, wpływają zażalenia do Czarnej Listy -sklepów online. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=136075135155718&id=103562841740281

Produkty po zakupieniu nie pokrywają się z tym co widnieje na stronie sklepu.

https://www.stylowka.com
OSTRZEGAM wszystkich, którzy mają zamiar kupić coś w firmie STYLÓWKA !!!!!!! Rozmiary są z sufitu! Gatunek raczej podły! Zgłosiłam zwrot w 10 minut po otrzymaniu paczki i do tej pory handryczą się o zwrot pieniędzy! Za każdym razem chcą, żebym przyjęła jakąś część sumy. Aktualnie to 70 % wartości. Nie chcę tych rzeczy!!! Chcę odzyskać moje pieniądze!!! Nie podają zwrotnego adresu! Co za OSZUŚCI!!!! Poniżej oszukańcze dane o zwrocie lub wymianie….NIE MA ŻADNEGO CENTRUM ZWROTÓW!!!!!!!
https://www.stylowka.com
Szybki zwrot:
Odeślij zwrócony zakup w oryginalnym opakowaniu z oryginalną etykietą do naszego centrum zwrotów. W ciągu tygodnia zwrócimy pieniądze na Twoją pierwotną metodę płatności.
Zasady dotyczące zwrotów i wymiany
-Zakup (z wyjątkiem strojów kąpielowych i sprzedaży końcowej) można zwrócić lub wymienić w ciągu 7 dni od dostarczonego terminu.
-Przedmioty muszą być nieużywane, nieuszkodzone iw oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi oryginalnymi etykietami, upewnij się, że wszystkie artykuły w opakowaniu są nienaruszone! W przeciwnym razie kupujący jest odpowiedzialny za wszystkie poniesione opłaty i nie zostaną zwrócone żadne zwroty.
Jeśli zwrot jest spowodowany przez konsumenta, koszt przesyłki ponosi konsument. Konkretna opłata powinna być oparta na wybranej firmie ekspresowej.
Jeśli z naszych powodów otrzymany towar jest uszkodzony lub nieprawidłowy, a konsument nie jest zobowiązany do ponoszenia opłaty za wysyłkę z tego powodu. Znajdź naszą obsługę klienta na Facebooku lub wyślij nam wiadomość e-mail ze zdjęciem „uszkodzenia / niewłaściwego produktu”. Po potwierdzeniu problemu dokonamy zwrotu / wymiany bezpośrednio dla Ciebie.
Konsumenci nie będą obciążani żadną opłatą za uzupełnienie towaru za zwrot produktu.
Przedmioty niespełniające tych kryteriów nie będą rozpatrywane do zwrotu.
Zakup nie kwalifikuje się do zwrotu
-Przedmioty z ostatecznej sprzedaży nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
– Stroje kąpielowe i bielizna nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
-Kąpielówki i bielizna mogą zostać zwrócone / wymienione tylko wtedy, gdy są wadliwe / uszkodzone lub niewłaściwe.
-Musisz przesłać nam e-mailem zdjęcie przedstawiające problem / usterkę po przesłaniu wniosku o zwrot / wymianę online.
Jak dokonać zwrotu lub wymiany:
Krok 1: Uzyskaj autoryzację i adres zwrotny pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Krok 2 : Zapakuj i wyślij paczkę zwrotną. Przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu z oryginalną etykietą.Pamiętaj o dołączeniu listu przewozowego do przesyłki.
Krok 3: Odbierz pieniądze w ciągu tygodnia lub zlecenie wymiany zostanie złożone w ciągu 15 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Po otrzymaniu zwrotu należy odczekać od 7 do 15 dni roboczych na przetworzenie zwrotu. Wyślemy Ci wiadomość e-mail po przetworzeniu Twojego zwrotu lub wymiany.
STYLOWKA.COM
stylowka
stylowka
0 komentarzy
STYLOWKA.COM
stylowka
stylowka

na ich stronie widać, że zdjęcia są z sklepu Airy…

Bez nazwy-1 kopiastylowka.jpg
5
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
pl_PLPolish