We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Produkty nie docierają do klienta.
Jak bezpiecznie kupować online? (staramy się dodać taką informację do każdego sklepu) – zanim zrobisz zakupy w jakimkolwiek sklepie online – warto przejść przez poniższą procedurę – znajdź na stronie sklepu dane rejestracyjne przedsiębiorcy, adres oraz dane do kontaktu + regulamin. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Jeśli sukienka jest tania , a wygląda na balową suknię- to jakość najczęściej daje dużo do życzenia. Jeśli widzisz znane logo na bluzie czy butach i cena jest niska a adres strony jest „dziwny” – to też jest duże niebezpieczeństwo, że przyjdzie do nas całkowicie inny produkt niż na zdjęciu. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem, a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.
Nie polecam!!! Produkt zapłacony, ale nie otrzymaliśmy produktu!!! Nie odbierają telefonów na e’maile nie odpowiadają.
Napisz że złożysz zawiadomienoe o oszustwie to szybko zwrot zrobia
Firma dramat
1.5 miesiaca oczekiwania i dzwonienia oraz pisania maili… tel nie odbieraja
Po mailu ze skladam zawiadomienie o oszustwie na drugi dzien anulowanie zowienia i zwrot pieniedzy na konto
Powiem jedno… zasrance nie sklep
Witam serdecznie też dałem się zrobić w balona w tej dziadowskiej firmie . Napisałem mail ze składam zawiadomienie o oszustwie na policję i cisza. Zamówienie z początku stycznia raz udało mi się dodzwonić początek lutego i usłyszałem że sami czekają na dostawę i czy chce czekać lub zwrócą pieniądze . I tak czekam do dziś ale bez kontaktu. Jakieś sugestie co robić ?
Dokladnie te same teksty slyszalam…to odp im ze chce zwrotu pieniedzy i tak zwrot mial byc do 14 albo 16 lutego i na tym koniec bo nie otrzymalam go do tej pory i juz pewnie nie otrzymam
Czy otrzymał Pan zwrot pieniędzy?
Nadal cisza . Znów w tamtym tygodniu udało mi się dodzwonić i usłyszałem że pieniądze będę zwrócone 6.03 i w dalszym ciągu nie odbierają tel. Dziś zgłosiłem zawiadomienie o oszustwie
Witam
Mam ten sam problem, na maile nie odpowiadają, pod jakim numerem się Pan z nimi kontaktował? I czy otrzymał Pan zwrot pieniędzy?
Towar opłacony 11.01- do dziś 23.02 jest wciąż kompletowany… Nie można się dodzwonić. Na meila odpowiedziano, że meble są pakowane- i wciąż echo… Nie polecam. Zgłaszam sprawę na policję.
Czy udalo się Pani cos ustalic? U mnie taka sama sytuacja, zwrócili pieniądze?
U mnie dokladnie taka sama sytuacja, towar nigdy nie doszedl , zwrot kosztow mial byc do 16 lutego, zero odpowiedzi na wiadomosci, oszusci…patrze i chyba skonczyli swoja kariere bo strona sklepu znikla wiec widocznie oszukali tyle osob ile chcieli wiec odzyskanie pieniedzy pewnie jest niemozliwe
U mnie podobna sytuacja. Czy dotarł zwrot pieniędzy do Pani?
Zwrot nie dotarl, mial byc do 16 lutego, teraz nie ma juz strony, oszukali nas to pewne, wszystkim wyuczona tekstow kobieta mowila to samo
Towar zamówiłam na początku stycznia. Pakowany był półtora miesiąca, nie dotarł. Anulowałam zamówienie, pieniądze miały być zwrócone w ciągu 14 dni. Jutro mija termin. Nie polecam tej firmy.
I pewnie tez zwrotu Pani nie otrzyma..to samo slyszalam, tez anulowalam,tez zwrot mial byc do 14 dni, ta sama gadka do kazdego
Produkt zamówiony i zapłacony 12 lutego do dnia dzisiejszego ani produktu ani zwrotu pieniędzy.Nie odbierają telefonu i nie odpowiadają na e-maile.Sprawa zgłoszona na Policję
Produkt zamówiony i zapłacony 12 lutego.Do dnia dzisiejszego ani produktu ani zwrotu pieniędzy.Nie odbierają telefonu i nie odpisują na e-maila.Sprawa zgłoszona na Policję.
Niestety u mnie sprawa wygląda tak samo jak u reszty komentujących.
Po wysłaniu konta, na które sklep powinien zrobić zwrot wpłaconych pieniędzy, ślad po nich zaginął. Strona internetowa już nie działa, nie odbierają telefonu ani nie odpisują na maile. W dniu dzisiejszym zgłaszam sprawę na policję.
Oszustwo, towar zamówiony 24stycznia , nie dotarł!!!tel.nie odbierają ani maili, Jak się dzwoni to informacja że skrzynka jest pełna i konsultant oddzwoni,następne kłamstwo.Sprawę tego oszustwa zgłosić trzeba na policję.Jeżeli każdy pokrzywdzony to zrobi to może odzyskamy pieniądze.
24stycznia zamówiony towar, nie dotarł!!!Na maile nie odpowiadają,nie można się dodzwonić,bo ciągle pełna skrzynka,automat odpowiada że konsultant oddzwoni,to też jest kłamstwo.Trzeba zgłosić na policję im więcej osób to zrobi to może zwrócą pieniądze.
Witam
Ja zamówiłam 8 lutego i opłaciłam zamówienie od tej pory nie ma z nimi kontaktu . Nie odpisują na email i nie idzie się dodzwonić. W zeszłym tygodniu jakąś Pani odebrała telefon informując że wszystko jest dobrze i wyślą zamówienie 7 marca do teraz cisza . Składam dziś zgłoszenie na policję. Czy komuś udało się odzyskać pieniądze?
Witam
Mam ten sam problem, na maile nie odpowiadają, pod jakim numerem się Pani z nimi kontaktowała?