Nie działa? Możesz ustawić inny selektor dla tytułu w Ustawieniach witryny > Układ
Zamknij to pole wyszukiwania.

zapakapl.com

opinie o sklepie / aby dodać komentarz - zaloguj się - kliknij w czerwoną ikonkę Google.

1 1 vote
Oceń sklep
Subskrybuj
Powiadom o
4 komentarzy
Inline Opinie
Wyświetl wszystkie komentarze

infolinia do kontaktu ze sklepem  Infolinia: +1(720)641-9067
WhatsApp: +1(720)641-9067 warto zadzwonić i dowiedzieć się jak wygląda polityka zwrotów i do jakiego państwa wysyłamy paczkę… jeśli za granicę to koszty wysyłki pokryją się z kosztami produktu…

Zwroty towaru poza granice kraju na swój koszt.

Zakupy online należy rozpocząć od znalezienia na stronie sklepu danych rejestracyjnych przedsiębiorcy, adresu oraz danych do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres, na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Proszę sprawdzić cenę poszukiwanego produktu w innych sklepach, często duża promocja jest po prostu niemożliwa. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, czy ich telefon ktoś odbiera? Warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Warto sprawdzać stronę facebookową sklepu, czy są komentarze pod postami ? Czy jest pusta i daje do myślenia. Proszę pamiętać że rynek kupowanych pozytywnych komentarzy kwitnie, więc proszę weryfikować treści uważnie. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php   a jeśli zostałaś/zostałeś oszukany przez jakikolwiek sklep online, napisz także do nas. Na naszej stronie facebookwej możesz opublikować zdjęcia i nagłośnić sprawę aby mniej ludzi zostało oszukanych.

Absolutnie nie polecam! Zamówiłem produkty z ekspresową wysyłką, co wiązało się z dodatkową opłatą. Przetwarzanie zamówienia trwała w efekcie około 20 dni roboczych, paczka przyszła spóźniona 4 tygodnie od dekalorwanego terminu dostawy. 

Jakby tego było mało, otrzymałem błędne produkty. Na 12 zamówionych artykułów jedynie 4 zgadzały się z tym, co zamówiłem. W pozostałych przypadkach otrzymałem zły kolor (7 pozycji) oraz inny model (1 pozycja). 

Ponadto wykonałem niezliczone telefony do działu obsługi klienta – bez sukcesu. Podobnie z mailami. Na 6 wysłanych do zapaki wiadomości, otrzymałem jedną odpowiedź.

Polityka zwrotów jest tak skonstruowana, żeby nikomu nie opłacało się zwracać zakupionych produktów.

4
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
pl_PLPolish