We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behaviour or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The storage of or access to technical data is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Storage or technical access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences not requested by the subscriber or user.
Technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
Technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance from the internet service provider or additional records from a third party, information stored or retrieved exclusively for this purpose cannot normally be used to identify you.
Storage or technical access is required to create user profiles for the purpose of sending advertisements or tracking the user on a website or on several websites for similar marketing purposes.
Zakupy online należy rozpocząć od znalezienia na stronie sklepu danych rejestracyjnych przedsiębiorcy, adresu oraz danych do kontaktu. Sprzedawca ma obowiązek je udostępniać. Przed zakupem proszę zawsze sprawdzić czy na stronie jest podany adres na który będzie można skierować zwrot – w razie reklamacji. Często brak adresu świadczy, że zwroty będziemy kierować do Chin na swój koszt. Warto skontaktować się ze sklepem przed zakupem, warto tą procedurę powtarzać przy jakichkolwiek zakupach w sieci. Powyższa procedura nie uchroni nas przed oszustami, ale może zmniejszyć ryzyko, że kupimy felerny produkt. Można zwrócić się do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA gdy sklep nie przysyła towaru lub nie przyjmuje reklamacji i są problemy z komunikacją ze sklepem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
Naszyjniki w ‚cudownych’ promocjach, za kilkadziesiąt złotych-przychodzą naszyjniki z aliexpress za 5zł. Jeden przyszedł zepsuty. Nie pofatygowali się nawet zdjąć opakowania charakterystycznego dla taniej, chińskiej biżuterii. Zwrot na mój koszt przyjęli, jednak nie jest to warte niczego.