bershka.com

opinion about the store / to add a comment - log in - click on the red Google icon.

0 0 votes
rate the store
Subscribe
Powiadom o
3 comments
Inline Feedbacks
View all comments

To add a comment, you need to click on the icon as pictured below.

logging666 .jpg

Instructions - how to shop safely online (we try to add this information to each shop): start your online shopping by finding the trader's registration details, address and contact details on the shop's website. The retailer is obliged to make these available. Before making a purchase, always check that the website provides an address to which you can send your return in the event of a complaint. Often, if there is no address, we will send the returns to China at our expense. Please check the price of the product you are looking for in other shops, often a big promotion is simply not possible. It is worth contacting the shop before buying, does their phone have someone answering it? It is worth repeating this procedure for any online purchases. It is worth checking the shop's Facebook page, are there comments under posts ? Is it empty and gives food for thought. Please remember that the market for purchased positive comments is booming, so please verify the content carefully. The above procedure will not protect you from scammers, but it may reduce the risk of buying a faulty product. You can contact the CONSUMER REPRESENTATIVE when a shop does not send you goods or does not accept your complaint and there are communication problems with the shop: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  and if you have been scammed by any online shop, please also write to us. You can post photos on our facebook page and publicise the case so that fewer people are scammed.

Szanowni Klienci,
przestrzegam przed zakupami przez Internet w tym sklepie!
Jeśli produkty tej firmy Wam odpowiadają udajcie się do sklepu stacjonarnego!
Podczas dokonywania zakupów internetowych strona wyświetla inne informacje o sposobie i terminie wysyłki, niż są w rzeczywistości.
W moim przypadku podczas zamawiania produktów na stronie internetowej wyświetliła się informacja, że dokonany zakup zostanie dostarczony w oddzielnych paczkach: spodnie cargo z mieszanki nylonu zostaną dostarczone jako pierwsze w okolicach 23 maja, natomiast spodenki bermudy zostaną wysłane w oddzielnej paczce w okolicach 30 maja.
Gdyby nie powyższa informacja przy zamówieniu nie dokonywałabym tego zakupu przez Internet, a udałabym się do sklepu stacjonarnego wiedząc, że jedne ze spodni są mi potrzebne na wyjazd w tym tygodniu.
Niestety zadowolona, że te, na których mi zależało dotrą przed moim wyjazdem, nie zwróciłam uwagi na maila, który przysłano mi jako potwierdzenie zakupu, gdzie już mowy o dwóch paczkach oddzielnych nie było.
W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z infolinią Bershki, gdzie rozmawiałam z Panią, która odmówiła mi podania swojego nazwiska (powołując się na RODO, przy czym wcześniej przepytała mnie o moje dane osobowe!), jak również połączenia z kierownikiem/przełożonym (odmawia się jakiegokolwiek do nich dostępu, łącznie z niemożliwością uzyskania informacji kto jest przełożonym bliżej nieokreślonej panienki z infolinii). Sama nie udzieliła mi oczywiście informacji o statusie mojego zamówienia. Przekazane przez nią dane o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji nie wniosło żadnej dodatkowej wiedzy o moim zamówieniu, to samo widnieje na moim koncie na stronie. Zatem nasuwa się pytanie, po co Bershka utrzymuje pracowników infolinii skoro są klientowi kompletnie nieprzydatni, a jedynie powtarzają jak mantrę informacje zawarte na stronie?
Nie można się także połączyć z żadną inną kompetentną osobą, która mogłaby w jakikolwiek sposób wyjść naprzeciw potrzeby klienta.
Pozostaje w takiej sytuacji wystawić sklepowi negatywną opinię i tym samym przestrzec innych przed zakupami internetowymi w sklepie Bershki.
Trochę to smutne w dzisiejszych czasach uwzględniając, że takiej renomy firma ma bardzo słabą obsługę i nie liczy się z klientem.
De facto żadnego, konstruktywnego dialogu z firmą przy zamówieniach internetowych nie ma … no cóż… przykre :(.
Agnieszka

3
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
()
x
en_GBEnglish