frugalo.pl

opinion about the store / to add a comment - log in - click on the red Google icon.

1 2 votes
rate the store
Subscribe
Powiadom o
7 comments
Inline Feedbacks
View all comments

To add a comment, you need to click on the icon as pictured below.

logging666 .jpg

Uwaga oszuści. Telefon nie działa, odesłałem produkt na zwrot 3 miesiące. Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, na maila odpisują z opóźnieniem, że maja opożnienie.

UWAGA !!! TOTALNI OSZUŚCI – OD PÓŁ ROKU NIE ODEBRALI PRZESYŁKI KTÓRĄ CHCIAŁEM ZWRÓCIĆ. PRAKTYCZNIE ZEROWY KONTAKT LUB CIĄGLE WYJAŚNIAJĄ. SPYCHOLOGIA. ZERO KONTAKTU OD 2 MIESIĘCY .
iCH MOTTO – SATYSFAKCJA KLIENTA – HA HA

Mam wrażenie że zostałem oszukany. Zakupiłem dywaniki łazienkowe, wykonałem przelew i co? Nic. Ani kasy, ani dywanów. Mam dość. Zawiadamiam Policję i Prokuraturę.

When shopping online, start by finding the trader's registration details, address and contact details on the shop's website. The retailer is obliged to make these available. Before purchasing, please always check whether the website provides an address to which you can return the item in the event of a complaint. Often, if no address is given, we will send the returns to China at our expense. Please check the price of the product you are looking for in other shops, often a big promotion is simply not possible. It is worth contacting the shop before you buy, is their phone answered by anyone? Please check the area code before you call, as it is possible to reach China. It is worth repeating this procedure for all online purchases. It is worth checking the shop's Facebook page, are there comments under posts? Is it empty and gives food for thought. Please remember that the market for purchased positive comments is booming, so please verify the content carefully. The above procedure will not protect you from scammers, but it may reduce the risk of buying a faulty product. You can contact the CONSUMER REPRESENTATIVE when a shop does not send you goods or does not accept your complaint and there are communication problems with the shop: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php and if you have been defrauded by any online shop, please also write to us Blacklist - online shops Our website is designed to reduce online fraud.

Frugalo.pl
Uwaga, oszust.
W dniu 26.08.2021 zamówiłem towar , który otrzymałem – po wielu interwencjach, w tym dwóch pisemnych wystąpieniach Powiatowego Rzecznika Konsumentów – dopiero 13.12.2021…. .
Brak możliwości telefonicznego kontaktu z tym sklepem. Podany nr telefonu jest fikcją – automat odsyła rozmówcę do internetowego formularza kontaktowego. Sporadyczne odpowiedzi są lakoniczne i szablonowe, niczego nie wyjaśniają. Brak adresu sklepu, w Regulaminie podany jest jedynie adres tzw. POŚREDNIKA – firmy Ekom w Krakowie. Brak nazwiska właściciela tej firmy, brak danych sprzedawcy. Kierowana na adres Pośrednika korespondencja nie jest przyjmowana. Frugalo.pl znajduje się na Czarnej Liście sklepów online.

Bogusław Znamirowski – czy możesz opisać proces zgłoszenia sprawy do Powiatowego Rzecznika konsumentów? W moim przypadku zamówiłem komplet sztućców. Dziś mija równo 120 dni od tej daty. Produktu nie ma, pieniędzy nie ma i konktaktu ze sprzedawcą brak.

7
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
()
x
en_GBEnglish