We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behaviour or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The storage of or access to technical data is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Storage or technical access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences not requested by the subscriber or user.
Technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
Technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance from the internet service provider or additional records from a third party, information stored or retrieved exclusively for this purpose cannot normally be used to identify you.
Storage or technical access is required to create user profiles for the purpose of sending advertisements or tracking the user on a website or on several websites for similar marketing purposes.
chciałabym zgłosić nierzetelny sklep: Lovita.pl
dokonałam zakupu w tym sklepie 9 czerwca biustonosze silikonowe, przesyłka wg śledzenia paczki doleciała do Polski 22 czerwca i utknęła w czasoprzestrzeni, moje 2 monity pozostały na etapie, iż każą mi czekać 60 dni na reklamację. Nie przejmują się brakiem dostawy, wyłudzają tylko pieniądze, zdecydowanie nie polecam robienie u nich jakichkolwiek zakupów
TRAGEDIA!!!!
How do I shop safely online? (We try to add this information to every shop) - before you shop at any online shop - it is worth going through the following procedure - find the trader's registration details, address and contact details + terms and conditions on the shop's website. The retailer is obliged to make these available. You can check if the company exists by its nip - you enter the company's nip or regon on the website:
https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx
Before purchasing, please always check that the website provides an address to which you will be able to address your return - in the event of a complaint. Often, the absence of an address indicates that we will direct returns to China at our expense. Please check the price of the product you are looking for in other shops, often a big promotion is simply not possible. If a dress costs around £100 and looks like a ball gown - the quality usually gives a lot to be desired in Chinese shops. If you see a well-known logo on a sweatshirt or shoes and the price is between 1 - 200 zlotys and the website address is "strange" - there is also a big danger that you will receive a completely different product than in the picture. It's worth contacting the shop before you buy - does their phone pick up? It is worth repeating this procedure for any online purchases. It is worth checking the shop's Facebook page, are there comments under posts? Is it empty and gives food for thought. Please remember that the market for purchased positive comments is booming, so please verify the content carefully. The above procedure will not protect you from scammers, but it may reduce the risk of buying a faulty product. You can contact the CONSUMER REPRESENTATIVE when a shop does not send you goods or does not accept your complaint and there are communication problems with the shop: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
and if you have been scammed by any online shop, please also write to us. You can post photos on our facebook page and publicise the case so that fewer people are scammed.
Jeśli masz jakąkolwiek opinie o lovita.pl
share it on our website.
Porażka. Towar zupełnie inny niż to co na zdjęciach.
Chciałam koszulkę na ramiączkach jako zwyczajną piżamę, w której mogę się pokazać bez zakrywania szlafrokiem. W rzeczywistości koszulka na piersiach jest prześwitująca, typowa bielizna erotyczna.
Taniej by wyszło gdybym zamówiła bezpośrednio z AliExpress. Jakość typowo ta sama, a cena… Podbita w górę konkretnie. Nie polecam… Za te pieniądze naprawdę nie warto
Wyłudzają pieniądze. Z kilku zamówionych produktów po półtora miesiąca dotarł 1 i to zamiast w rozmiarze XS to L. Oczywiście musiałam udowadniać zdjęciami, że produkt ma inny rozmiar. W końcu “uznali”reklamacje ale zamiast zwrotu pieniędzy zaproponowali 10% zniżki . Odmówiłam, po licznych kolejnych mailach, z kolejnymi zniżkami i każdorazową odpowiedzią, że nie chce zachować produktu tylko zwrot pieniędzy nadal tego zwrotu nie dostałam.
Odstapilam od umowy w zakresie pozostałych niedostarczonych produktów, jednak za nie zapewne też zwrotu nie dostanę. Ponoć były nieudane próby dostarczenia. Wg ich regulaminu kurier ma się kontaktować pod wskazanym przy składaniu zamówienia nr telefonu. Nie było żadnego telefony, nawet awizo w skrzynce nie było. Więc teraz ja mam udowadniać że produkty nie dotarły? Niby jak? Mam wysłać zdjęcie pustej skrzynki pocztowej?
Produkt w pełni niezgodny z ofertą. Sprzedaż w formie dropshippingu!!! Firma jest nieuczciwa, nieustępliwa. Sprzedawca z siedzibą w Polsce a zwroty po odstąpieniu od umowy kierowane są do Chin. Nagabują na zwrot 20% bez konieczności odsyłania niezgodnego produktu, byle pozbyć się „problemu”, zasłaniają się regulaminem sprzecznym z prawami konsumenta!!! Jedno wielkie oszustwo i szwindel. Ta firma zarabia na ludzkiej niewiedzy i wyłudza pieniądze! Szkoda zdrowia, pieniędzy i czasu! Nie polecam!!!
Rozmiarówka jest totalnie błędna. Miseczka B jest tak mała, że może 12 latka w to wejdzie. Sprzedający nie chcę przyjąć reklamacji ani zwrotu. Pachnie mocnym oszustwem!!!! Jak poprosiłam o adres do wysyłki towaru kontakt sie urwał.
Wysyłają produkty bezpośrednio z Chin. Każdy w innej przesyłce. Masakra! To po prostu anty-ekologiczna firma.
A na stronie twierdzą że wysyłają z Polski. Jakbym chciała taką wysyłkę zrobiłbym zakupy na aliexpress czego nie robie właśnie ze względu na taki styl wysyłki.
Oszuści. Powinni iść do więzienia.
Kupiłem coś dla żony kiedy zorientowałem się że trzeba czekać do 60 dni na przesyłkę chciałem zrezygnować takie mam prawo jednak nie przychylny sprzedawca poprostu olal mnie i napisali ze jak przyjdzie przesyłka to mogę jej nie odbierać i jak dojdzie do sprzedawcy to oddadzą pieniądze czyli kolejne 60 dni nie polecam zakupów w tym sklepie ,w dzisiejszych czasach czekam na przesyłkę 2 -3 dni a nie 2 miesiące
Poprostu banda oszustów!!!! Brak słów aby to komentować…..
Sklep Lovita.pl ,uwaga oszuści towar z chin, po odesłaniu brak zwrotu środków , naciągacze straszni, zapomnijcie o odzyskaniu pieniędzy, stanowczo odradzam
Tragedia….dostałam strój kąpielowy rozmiaru S a zamawiałam L …kazali mi zrobić zdjęcia z metrowką bo niby mam się nie sugerować rozmiarem z metki ,nie wspomnę że podczas mierzenia wymiary nawet nie spełniają kryteriów z opisem na stronie jeśli chodzi i rozmiar S bo to raczej XS .. teraz chcą mnie zadowolić 20%zwrotow kosztów – zapłaciłam 130 zł i każą strój sobie zostawić…tylko po co …mam sobie go sama sprzedać by mi się zwróciło… porażka…nie polecam
Nie polecam tego sklepu!!!! Zwodzili nas przez tydzień gdy chcielismy zwrócić towar- zadnego kontaktu ze sklepem poza automatyczna sekretarka- zandego adresu zwrotu-kazdego dnia te same tresci az w koncu ze termin na zwrot towaru minał i pozdrawiaja serdecznie! kaszana celowe zagrywki aby nie zwracać pieniedzy klientowi…