Search
Close this search box.

zapakapl.com

opinion about the store / to add a comment - log in - click on the red Google icon.

1 1 vote
rate the store
Subscribe
Powiadom o
4 comments
Inline Feedbacks
View all comments

infolinia do kontaktu ze sklepem  Infolinia: +1(720)641-9067
WhatsApp: +1(720)641-9067 warto zadzwonić i dowiedzieć się jak wygląda polityka zwrotów i do jakiego państwa wysyłamy paczkę… jeśli za granicę to koszty wysyłki pokryją się z kosztami produktu…

Zwroty towaru poza granice kraju na swój koszt.

When shopping online, start by finding the trader's registration details, address and contact details on the shop's website. The retailer is obliged to make these available. Before making a purchase, please always check that the website provides an address to which you can send the return in the event of a complaint. Often, if there is no address, we will send the returns to China at our expense. Please check the price of the product you are looking for in other shops, often a big promotion is simply not possible. It is worth contacting the shop before buying, does their phone have someone answering it? It is worth repeating this procedure for any online purchases. It is worth checking the shop's Facebook page, are there comments under posts ? Is it empty and gives food for thought. Please remember that the market for purchased positive comments is booming, so please verify the content carefully. The above procedure will not protect you from scammers, but it may reduce the risk of buying a faulty product. You can contact the CONSUMER REPRESENTATIVE when a shop does not send you goods or does not accept your complaint and there are communication problems with the shop: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php   and if you have been scammed by any online shop, please also write to us. You can post photos on our facebook page and publicise the case so that fewer people are scammed.

Absolutnie nie polecam! Zamówiłem produkty z ekspresową wysyłką, co wiązało się z dodatkową opłatą. Przetwarzanie zamówienia trwała w efekcie około 20 dni roboczych, paczka przyszła spóźniona 4 tygodnie od dekalorwanego terminu dostawy. 

Jakby tego było mało, otrzymałem błędne produkty. Na 12 zamówionych artykułów jedynie 4 zgadzały się z tym, co zamówiłem. W pozostałych przypadkach otrzymałem zły kolor (7 pozycji) oraz inny model (1 pozycja). 

Ponadto wykonałem niezliczone telefony do działu obsługi klienta – bez sukcesu. Podobnie z mailami. Na 6 wysłanych do zapaki wiadomości, otrzymałem jedną odpowiedź.

Polityka zwrotów jest tak skonstruowana, żeby nikomu nie opłacało się zwracać zakupionych produktów.

4
0
TO ADD a COMMENT - LOG in - CLICK on the RED Google icon.x
()
x
en_GBEnglish