Utilizamos tecnologias como os cookies para armazenar e/ou aceder a informações de dispositivos. Fazemo-lo para melhorar a experiência de navegação e para mostrar anúncios personalizados. O consentimento a estas tecnologias permitir-nos-á processar dados tais como comportamento de navegação ou identificações únicas neste site. O não consentimento ou a retirada do consentimento, pode afectar negativamente determinadas características e funções.
O armazenamento ou acesso a dados técnicos é estritamente necessário para o objectivo legítimo de permitir a utilização de um serviço específico expressamente solicitado pelo assinante ou utilizador, ou com o único objectivo de efectuar a transmissão de uma comunicação através de uma rede de comunicações electrónicas.
O armazenamento ou acesso técnico é necessário para o objectivo legítimo de armazenamento das preferências não solicitadas pelo assinante ou utilizador.
Armazenamento técnico ou acesso que é utilizado exclusivamente para fins estatísticos.
Armazenamento técnico ou acesso que é utilizado exclusivamente para fins estatísticos anónimos. Sem intimação, cumprimento voluntário por parte do fornecedor de serviços Internet ou registos adicionais de terceiros, as informações armazenadas ou recuperadas exclusivamente para este fim não podem normalmente ser utilizadas para o identificar.
O armazenamento ou acesso técnico é necessário para criar perfis de utilizador com o objectivo de enviar anúncios ou rastrear o utilizador no website ou em vários websites para fins de marketing semelhantes.
Bielizna fatalnej jakości, idzie bezpośrednio z Chin (brak magazynu w EU). Przy próbie zwrotu same problemy: mimo że zgłosiłem prośbę o zwrot mieszcząc się w ustawowym terminie 14 dni odmówiono mi tego prawa i zwodzono mnie przez kilkanaście dni. Skarga zgłoszona do Miejskiego Rzecznika Prawa Konsumenta w Warszawie.
Omijajcie szerokim łukiem.
Witam, czy udało się odzyskać pieniądze?
Cześć, skontaktuj się proszę ze mną. Również zostałam oszukana, ale po przeczytaniu opinii mam zamiar szerzej zadziałać w kierunku ukrócenia takich nieuczciwych praktyk.
A qualidade do produto é muito baixa.
Produkt to jedna wielka porażka, zamowilam komplet spodenki+koszula. Po dodaniu opini ma instagramie i faceboooku zaraz zostałam zablokowana. Od tygodnia pisze meile i nadal nie otrzymałam odpowiedzi na jaki adres ma zostać wysłany zwrot, dziś zamierzam zgłosić ta sprawę, nie odpuszczę, oszuści musza zostać ukarani, nie jestem jedyna osoba, która została przez nich oszukana. Nie polecam!!!!!!
Czy dostała Pani w końcu jakąś odpowiedź?
Ja również się nabrałam na oszustów ze strony Camelie, co innego było na zdjęciach a zupełnie inne rzeczy przyszły, ze sztucznego materiału, prosto z Chin.
Zwroty tylko listem poleconym do Chin dodatkowo płatne.
Niestety nie otrzymałam jeszcze zwrotu środków, prosze o info czy ktoś otzrymał zwrot środków, czy od razu zgłaszać do Rzecznika Praw Komsumenta.
Dostałam w prezencie rzecz z tej firmy. Wielkie rozczarowanie. Towar najgorszej jakości. W momencie gdy próbowałam dokonać zwrotu, firma 1) zażądała odesłania do do chin pocztą polską ( mimo,że towar został nadany z holandii.) 2) kazali zaniżyć wartość towaru w paczce do 1$ 3) twierdzą,że przy zwrocie pieniędzy mają prawo potrącić ze zwracanej kwoty jeszcze ok 20zł za “poniesione koszty”.
Zatem – mimo,że towar rozczarowuje, jest słabej jakości i mocno odbiega od tego co przedstawione jest na zdjęciach – jest to zorganizowane tak, by koszt zwrotu przewyższał cenę towaru i by nie opłacało się klientowi go zwracać. Proszę zwrócić uwagę,że na SM firmy nie ma możliwosci udostępniania komentarzy i opinii… ciekawe dlaczego…
Sprawę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta
Tragedia! Produkty fatalnej jakości, chińszczyzna. Zwróciłam zwrot do Hiszpanii!!! Nigdy nie odzyskałam środków. Zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
Witam. Czy komuś z Państwa udało się rozwiązać problem? Jestem na etapie próby zwrotu towaru do Camelie.pl i żadnej odpowiedzi na moje maile. Pozdrawiam